Gå til innhold

Gratulerer, mrsatilla!!!

Anbefalte innlegg

Håper det står bra til med deg og den lille!

Det er flott at du har mye melk. Jeg hadde også det til de to jentene mine. Men gutten jeg har nå er en kraftig pjokk som krever mer. Han får ikke noe annet enn pupp om natta, da, og det går helt greit.

Hvordan gikk fødselen? Var det noen vanskeligheter på grunn av diabetesen? Jeg har ikke likt å være kobla til det blodsukkerregulerende dryppet, og denne gangen slapp jeg - vi rakk ikke fram til sykehuset før han ble født... og alt gikk helt bra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136357892-gratulerer-mrsatilla/
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Heisann!! Lenge siden denne er postet ser jeg, men jeg svarer nu likevel, så høflig som jeg er ;-)

fødselen gikk unna på ca 2 timer, fra første ri... Valgte å bli satt igang, så hadde litt småtak, men måtte ha 3 tabl. Gikk over all forventning. Ble jo satt igang m første mann og, men d gikk ikke så greit :-) men egentlig så setter de jo ikke i gang på førstemann, så d er rart hvorfor de gjorde det da.

Jeg slapp blodsukkerregulerende drypp, eneste hun spurte om er om jeg var sikker på at jeg ikke fikk føling :-) følte meg i fin form, så det mente jeg skulle gå helt fint.

Hun var 3268 gr og 49 cm lang, så ingenting tydet på at hun tok noe skade av at jeg har diabetes.

Men det er vel som de sier at vi som har "vanlig" diabetes får ikke så store barn mer, mens de som får svangerskapsdiabetes sliter litt mer :-)

Hadde nok melk, emn så gikk produskjonen litt ned og da ga jeg tillegg. Jenta er en stor og flott jente nå! 8 mnd og fullfart... håper alt står bra til m deg og din lille (som ikke er så liten mer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...