Gå til innhold

julebordsdilemma.

Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

Jeg har julebord med jobben søn 6 januar og da er snuppa 6 uker gammel. Jeg kommer da til å drikke. Jeg vet at søstra til sambo mer enn gjerne kan sitte barnevakt, men er usikker på dette å "sette bort" lillejenta når hu er så lita.. I og med at julebordet er på en søndag så må jo sambo på jobb dagen etter, og derfor blir det veldig tungt for ham om han må være hjemme med henne på natta da hu våkner for å få mat 1-2 ganger. Det jeg tenkte på er at sambo er sammens med dem frem til han skal legge seg for å så dra hjem. Og så kommer jeg å henter henne eller søstra kjører henne hjem igjen dagen etter. Det som også er cluet her er nemlig det at sambo har et veeeldig godt sovehjerte og våkner ikke av noen ting! Lillejenta vår har til og med ligget på brystkassa hans å skreket mens han har sovet over det.. Med andre ord så stoler jeg ikke på at han fikser det å ta seg av henne på natta, noe han ikke gjør selv heller for den saks skyld..

Jeg tenkte å pumpe noe samt sende med mme i og med at vi ikke har fryser og jeg får derfor ikke pumpa nok mm for en hel kveld,natt + den første stunda på dagen..

Hva tror dere andre om dette? Er jo litt nervøs for å være uten lillejenta mi, men igjen så gleder jeg meg utrolig mye til å komme meg ut sammens med gjengen igjen å feste litt. Og jeg kommer til å være forsiktig med alkoholen, men man vet jo strengt talt ikke hvordan man reagerer etter så lang tid.. Mange tanker rundt dette da ser dere..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136357680-julebordsdilemma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...