Gå til innhold

På torsdag skrev jeg et innlegg om at jeg blødde....Slik gikk det...


asjo_mamma på nytt:-)

Anbefalte innlegg

Fortsatte med brun utflod til i går morgen, da fikk jeg komme på ultralyd. Der så jeg et bankende hjerte og et lite knøtt på 2.2 cm:-) Er 9 uker på vei nå, akkurat som min egen termin.

 

I etterkant har jeg hatt en del vondt i magen, murringer som ved mens. Så leser jeg her at flere har hatt det etter ul og det har endt i SA...

 

Er det vanlig etter innvendig ul - eller har jeg grunn til å bekymre meg? Ble jo så glad over en levende baby da, håper jo at sjansene er gode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på innvendig ul på torsdag, var da 8+2. så et bankende hjerte og alt så bra ut sa legen, fikk da beskjed om at så lenge man har sett hjerte aktivitet var det under 5% at noe gikk galt. har ikke hatt noe smerter utenom de vanelige mens murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat smerter jeg heller. Men det er vanlige mensmurringer med litt knip innimellom. Er det vanlig? Har ikke kommet noe brunt siden formiddagen i går nå. Betryggende det med 5% da:-)

 

Håper virkelig at jeg slipper flere blødninger, det er grusomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjangsen for at alt skal gå bra etter å ha sett et bankende hjerte er veldig stor! å brun utflod er jo rester etter blødningen. Håper alt går bra. å at du slipper flere blødninger! Jeg har flere SA bak meg, men også to barn. Har blødd alle gangene, men de to siste gangene har det heldigvis endt godt! -Å de gangene har vi sett bankende hjerte på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...