Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 er deprimert i følge psykologen jeg har gått til i 2 mnd nå. Fikk barn for tre mnd siden og har bare blitt verre og verre.. bare gråter dagen lang uten å vite hva det skyldes =( Han mener jeg skal begynne på "lykkepillen" (husker ikke navnet på sorten) men jeg er veldig skeptisk til dette??? Kan man ikke bli lykkelig uten pillen???? Nooooen som ble det?? Tips?? Råd???
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg ble også deprimert noen måneder etter fødselen. Legen ville jeg skulle begynne på tabletter men jeg var veldig skeptisk og ville klare meg uten. Etter et veldig tøft halvår bestemte jeg meg for å gi de en sjanse. Har nå tatt cipralex 10 mg i snart 2 mnd og føler livet er på vei tilbake. Så det er verdt et forsøk, noen ganger i livet kan man trenge litt ekstra hjelp. Det er veldig vondt å være deprimert og det er vanskelig å ta seg selv i nakken, ta seg sammen. Men det er selvfølgelig ditt valg, du klarer deg nok uten men prosessen kan bli kortere og mindre vond om du tar tabletter en periode, jeg skal ta de et halvt år ca. Men en ting til, første to tre ukene ble jeg ganske mye verre før det ble bedre igjen. Lykke til og husk det snart kommer gode dager igjen selv om det ikke virker sann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå