Gå til innhold

5 heeeeele dager igjen,torsdag blir jeg lagt inn :)...

Anbefalte innlegg

..og fredag har jeg lillemann i armene mine :) ble vekka idag morges av tlf fra bestevenninna mi,da hadde vannet gått på henne kl 0500 og de skulle på føden i 10-tia,stakkars ho er førstegangsfødende og ble sendt hjem igjen pga svake rier, så var de nede litt senere på dagen idag men ble igjen sendt hjem(!) denne gangen oxo pga svake rier, ho blir satt igang hvis ikke noe skjer innen tre dager men uff av meg,ho gråt og ville ikke hjem,men det var helt fullt på føden til at hun kunne få være der. håper riene tar seg opp og at ho får ut minsten iløpet av natta/i morra! ho har egentlig ikke termin før 16.januar... nå håper jeg lillemann i magen bestemmer seg for å ut han oxo selv om det skjer på keiserlig vis,misunner bestevenninna mi som allerede er i gang selv om jeg har født normalt før og ikke akkurat misunner henne det,men man blir ganske lei på slutten :) måtte bare dele dagens situasjon hihi :)

Fortsetter under...

Skjønner venninna di godt. Første gang jeg fikk også for fire år siden gikk vannet først. Vi reiste på føden og tenkte endelig at i dag skjer det noe, var da ei uke over. Men neida, ble sendt hjem for jeg hadde ikke rier i det hele tatt. Og ble også fortalt at jeg kunne gå tre dager til utenom at de satte fødselen igang. Jeg fortalte da om min engstelse før fødselen og alt som skulle skje så det ble til slutt at jeg fikk være der, og jeg ble satt igang dagen etter pga av ureint fostervann.

Sønnen min ble allikevel tatt med keisersnitt kl 19 kvelden etter pga null framgang i fødselssførløpet. Rier med ett minutts mellomrom i sju timer uten noe tegn til åpning i det hele tatt. Glad for at det ble keisersnitt for gutten veide 4410 gram.

Venter gutt nr 2 nå og skal ha planlagt keisersnitt 8 februar. Både gleder og gruer meg. Skulle bare ønske det ikke var så lenge igjen.

Mener selv at terminen min er 27 januar da istedenfor 17 februar som er UL termin. Så jeg blir bare glad jeg hvis det skjer noe før.

Heldig du da som bare har fem dager igjen. Ønsker deg masse lykke til ihvertfall:)

heihei,ja man blir en smule lei på slutten så får satse på at din termin er den riktige hihi på meg gikk litt av vannet hjemme på førstemann men jeg hadde da oxo rier i tillegg,så jeg kom rett inn på føden og var i gang fra første stund,men ho hang fast under pressriene så de stoppa opp og jeg ble etterhvert satt på drypp,derfor jeg skal ha planlagt ks denne ganga,hatt akutt nyresvikt to ganger i dette svangerskapet så de er redd han skal presse enda mer på nyra mi hvis han sitter fast(!) så da unngår jeg sef. heller det :) forresten har venninna mi enda ikke fått stakkars,de dro ned igjen i 5-6 tia i dag morges for ho småblør innimellom,så det er litt skummelt,de skulle ta noen prøver,men nå hadde riene begynt å komme med 6 min. mellomrom så satser på at den lille gutten er ute iløpet av dette døgnet :) ønsker deg lykke lykke til :) klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...