Gå til innhold

Hvordan få lengre sammenhengende søvn på natta..

Anbefalte innlegg

Min lille guttetass somer maks hvis jeg er heldig, 3 timer i strekk 1 gang i løpet av natta..ellers så er det mat hver andre time, avogtil hver time..utrolig slitsomt.men han er jo sulten o vil ha mat!Har gitt mme på kveldstid når han skal sove for å vite at han er mett og god..men sover bare 2 timer da å!drikker kansje 60-80 ml da..

Han er 7 uker til tirsdag..

Fortsetter under...

jenten min er 6 uker på tirsdag, hun sover 7 timer i strekk om nettene. det jeg gjør: bader i lavendel aroma ting husker ikke navnet på den.. natusan sin ivertfall... bedtime noe.. hehe... så pupp.. så rap så seng. dette funker veldig bra... noen netter våkner hun selvsakt.. men det er få...

Vet det ikke er så veldig bra, men jeg lar ham sove ved siden av meg i sengen :-) hihi... Ja, han er en liten brelegutt...han sover 3 eller 2 timer om gangen, men kan glimte til med 4 eller 5 timer... lett når han ligger ved siden av, da kan jeg bare snu ham rundt og amme ham, og så snu ham over igjen når han sovner... Velger litt enkle løsninger som kanskje ikke svarer seg i lengden, men føler jeg ikke har fått hentet meg inn etter fødselen, så orker ikke stresse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...