Gå til innhold

mm i kjøleskap??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et lite glass med ynkelige 40 ml mm i kjøleskapet fra igår..kan jeg putte oppi mine 60 ml fra idag så jeg har nok til kveldsmåltidet uten at det har noe å si?tenkte på holdbarhet og sånn..

Har så lite melk på kvelden så mini henger i puppen fra 19-20 tiden fram til han legger seg i 23 tida.. han er snart 7 uker, så derfor har jeg gitt mme på kveldstid.Da ser jeg hvor mye han får i seg og slapper mere av når jeg skal legge han og vet han er god å mett.Så var jeg på 6 ukers kontroll og da hadde han lagt på seg 2 kilo..dette var ganske mye, så hs ba meg slutte å gi mme for han fikk NOK av mat gjennom meg!Men det er så tungt å ha han på puppen hele kvelden..

Så derfor driver jeg å styrer med denne pumpinga som jeg overhodet ikke er noe flink til!!Får ut litt da og litt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan tømme d over ja..Men du må avkjøle d først...

Jeg har også lite melk på kvelden, men gir aldri mme..hun sovner likevel..Spørs om jeg må d etterhvert da..

Skrevet

Jeg har det også sånn at gutten min (6 1/2 uke) vil ha pupp nærmest hele tiden fra 18-19 på kvelden. Det er også sånn noen ganger at han holder dette gående til langt utover natta, f.eks til klokken 3.

Veldig slitsomt. Håper det gir seg etter hvert.

Det er ikke noe å si på vektoppgangen og antall våte bleier.

Skrevet

Jenta mi skull ha pupp konstant til langt på natt..plutselig ved 11 ukers alder snudde det seg og hun sovna kl22.10..å nå er hun 14 uker å sovner kl22...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...