Gå til innhold

Noen som vil dele erfaringer og opplevelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år, og i slutten av min 8. uke. Ingen jeg kjenner er gravide for tiden, så hadde vært hyggelig med noen her inne som jeg kan prate med graviditeten om. :-) Send meg gjerne enn melding :-)

Ellers god Jul til alle her inne, og spis godt i jula :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg er 26 år og gravid med min nr 2... når har du termin? jeg har 2.august.... så da er vi omtrent like langt :)

jeg husker godt fra 1.gang at 1.trimester virket som det lengste... det går fortere etterhvert... synes det virker som en evighet til babyen skal komme. ikke før på sensommeren liksom :)

er du interressert, så bare ta kontakt :)

Skrevet

Så hyggelig :-)

Ja, syns i grunn tiden går usansylig sakte ! Gleder meg så over det hele, og vil ha mage og alt NÅ !! hehe.

Jeg ser at du ikke har en profil, så derfor skriver jeg her.

Jeg har termin 05 august ! Men det kan forandre seg litt ville jeg tro..

Jeg har hatt en liten blødning, og bekymrer meg litt.. merker at jeg blir overnervøs av å vere gravid....Men regner med at alt er bra.

HAr du hatt noen blødninger nå, eller med din forrige?

Skrevet

Hei.. jeg er 23år og 7+2uker på vei. Jeg synes også det går veldig tregt. Det er ennå litt uvirkelig for meg at det er noe som vokser inni der. Gleder meg til å høre hjertelyden, tror det blir litt mer virkelig da. Noen som vet når en kan høre hjertelyden? Har du sagt det til kommende besteforeldre? Vi tenker å si det på julaften.

Skrevet

hei=) jeg har termin 31. juli, omtrent som deg:) jeg kjenner heller ingen som er gravide, og jeg er 19 år. derfor det er så fint med denne siden=) når fant du ut at du var gravid? jeg fant dte ut på torsdag, for 5 dager siden.. har ikke akkurat boblet over av symptomer, og i tillegg gikk jeg på ppillen, og hoppet over en mensen der pga eksamen, så merket heller ikke at mensen ikke kom. har du noen symptomer? =)

Skrevet

mente at jeg fant det ut på tirsdag, 18. desember. det var 2 dager før eksamen, veldig dårlig timing... hehe.

Skrevet

heihei! er 21 å har en gutt på 17måneder fra før! er 8+4 på vei,termin 1 august(forløpig) hehe.. gleder meg til ul!! er så nysgjerrig på om alt står bra til,kjønn osv... noen av dere som føler hva dere får??

tror det blir en gutt til her..hehe:)

Skrevet

jeg tror jeg også får en gutt, sidne jeg ikke har vært noe kvalm, og siden jeg ønsker meg en jente:P men blir glad uansett. :):) kommer til å elske gutten eller jenta over alt, samme hva:)

Skrevet

ja samme her! har jo en gutt så hadde jo vært gøy med en jente! men blir overhode ikke skuffet over å få gutt! to brødre er stas det!!hehe...

men er jo noe med det å få en snuppe som en kan kle opp i fine kjoler å stelle håret på,kjøpe leker som er jentete å ikke traktor å bil lissom!!hehe...

Skrevet

jeg hadde mens som vanlig 1mnd med forrige mann... ønsker meg en jente denne gangen, men tror det blir en gutt... det er akkurat likt denne gangen som sist. det er litt brunt i papiret når jeg er på do, men prøver å tenke på at det er normalt, og at det sikkert går bra.

jeg begynner å ha problemer med å skjule dette for folk nå allerede, for magen har skutt frem... så jeg tror de fleste har gjettet seg til dette allerede....

Skrevet

hei Gravid21:-)

Eg er 30 og gravid for 3 gong. Men veit kor spennande det er å gå førstegongs gravid! Har du fortalt det til nærmaste slekt og venner eller har du valt å halde det hemmeleg ei stund til?

Sjølv er eg no i veke 11, og her har "alle" skjønt det allereie, sidan eg ikkje har vore direkte symptomfri. (Ein spystopp langs vegen med forbikøyrande "vitner" var nok til at heile bygda "visste" det her -men sånn er det jo på små stader -hehe).

Er det noko du lurer på så ta gjerne kontakt. God jul!

Skrevet

Jeg ser at vi har termin 5 aug begge to=) så gøy! Men jeg mener på at jeg er 8+0 idag, og du er i slutten av din uke 8? hmm..jaja..håper DU har rett og at jeg er lengre på vei enn jeg tror=)

Hvordan står det til med symptomene dine da?

Bare å sende mld til profilen min=)

Skrevet

Heisann! Jeg har termin 6.august, og er akkurat 8 fullgåtte uker i dag. Du er i slutten av din 8.uke når du f.eks er 7+ 6 (7 fullgåtte uker + 6 dager). Vet det er litt forvirrende i starten.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Gratulerer med alle august-frøene!

jeg har termin 15. august, så er 7 uker idag!

I min "gjeng" er det helt babyboom, kjenner minst 10 stk som skal ha i løpet av 08, og fler som har fått i høst! :) er 26, så det er vel tiden da, hehe...

Er for tiden på ferie, men gleder meg til å komme hjem og dra til legen! måtte en tur innom en lege her, bare for å sjekke, men han tok bare blodprøve og sa at mitt "level of pregnacy" var 2300. aldri hørt om det før... ul var bare dumt så tidlig sa han, så jeg venter til jeg kommer meg hjem igjen på nyåret...

Er heldigvis ikke no særlig kvalm, bare veldig trøtt... og har vokst minst en bh-str, de tar helt av... kjenner masse murring og ting og tang i magen også! så klarer jeg ikke holde inn magen lenger! rart.... syns også tiden går kjempesakte. Vil jo så gjerne bli ferdig med de første 12 så man kan spre nyheten og begynne å handle! :) lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...