Gå til innhold

ul:))))


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

var på ul i går:) 5+9. da så vi hjertet som banket:) bare 5mm lang så vi kunne ikke se om d var en eller to der inne:) men alt sto bra til :) skal tilbake dn 3 januar da ser vi mye mer:) spurte også legen om d var skadelig å ta ul for ofte da sa han at di nye apparatene har så svakt energifelt at d ikke er noen som helst fare for d:) d var godt å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!!

 

Men må spørre... 5+9? Tar jeg jeg helt feil hvis jeg sier at du er 6+1 i dag?? Hadde ikke vi termin samme dag?

 

Juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men legen sa at jeg var 5+9 i går. han var ikke helt sikker da.. men d får vi vite sikrere 3 januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :-)

 

bare reagerte på 5+9, var sikker på at det gikk til 5+6 og så bikket over til 6+0. Skjønte du hva jeg mente nå?? Det var altså 9 tallet jeg ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er fordi vi har mistet så mange ganger.

så vi får oppfølging med ul ofte. slik at vi kan se om alt går greit denne gangen. vi så hvar ei bittelita reke på 5 mm med et hjerte som slo:) fantastisk flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Grysom - du er gravid!! Så herlig, gratulerer!! Nå krysser jeg alt jeg eier og har for at alt går bra denne gangen - og det gjør det, skal du se!

 

Så deilig å få se et bankende hjerte på ultralyd, litt lettere å senke skuldrene da.... Jeg fikk også suveren oppfølging med hyppige ul denne gangen siden jeg har tre mislykka svangerskap bak meg. Godt å vite at man blir tatt vare på. Hvilket sykehus "sogner" du til da? Er de flinke der? De første ukene gikk jeg hos fertilitetsklinikken ved St. Olavs, følte virkelig at jeg var i gode hender der.

 

Nå må du bare kose deg med tanken på det lille mirakelet som vokser inni deg=) Ha ei fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) kunne ikke fått bedre julegave:)

vi skal tilbake dn 3 januar da får vi se litt mer.

går til privat klinikk enda. men får der hyppig ul. senere blir d vel åse sykehus i Ålesund .

har hørt at di er veldig flinke der så jeg håper d:)

 

vi er hos svigers nå å jett om jg har vist fram ul bilde mange mange ganger:)

 

tusn takk for di varme ordene:) lykke til og kos deg masse i jule du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...