Gå til innhold

tråd for oss som skal teste uke 52 og uke1

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Tenkte vi kunne lage en egen tråd for å følge med hverandre. Har hatt så mange forskjellige til nå.

Jeg skal teste 01.01.08 og tenker å holde ut til da. Har bestemt meg for å leve i håpet til jeg har fri fra jobb;)

Er i dag på rugedag 3 (satte inn 2 4-delte egg onsdag) og har INGEN symptomer. Skulle så gjerne hatt det....har muligens ørlite mensmurringer, men det er lite! Hvordan er det med dere andre? Når er det embryoene evt.fester seg? Rundt dag 4?

Uff, litt frustrert av dette. Håper så inderlig å lykkes samtidig som jeg forbereder meg selv på at det faktisk er større sjanse for å mislykkes (spesielt ved fryseforsøk). Gjør alt for å forhindre den store skuffelsen jeg opplevde ved vårt 1.IVF der jeg var sikker på å lykkes!

Fortsetter under...

Hei igjen, venter7!

Jeg skal som du vet teste neste uke, enten på onsdag eller torsdag, tenker jeg. Har også hatt fryseforsøk. Blr spennende - men jeg har hatt to nedturer før, så jeg prøver å forholde meg avventende - slik at jeg ikke går rett i kjelleren ved evt negativ test.

GOD JUL!

Jeg skal teste 30., en uke til:). viss jeg ikke har fått mensen til fredag så tror jeg at jeg begynner å teste da. men slik det kjennes ut nå så venter jeg bare å se spotting/ blod, har mensmurring:( Vet at mensmurring kan være et bra symptom også, men har vanskelig for å tro det. noe negativ idag jeg. mine symptom idag på rugedag 6 er følgende: enorm stikking på sidene, ca der en kjenner stikking når en har eggløsning, kvalme og mensmurring.

Hei igjen alle sammen.

En liten oppdatering fra meg som er på juleferie og IKKE føler meg gravid i det hele tatt! Er nå på rugedag 7 og har ingen symptomer. Magefølelsen spiller heller ikke på lag.... drittdag! Ingen festlig jul dette her.

Men håpet holdes allikevel såvidt oppe. Venter med å teste til 1.jan, som er offisiell testdag. Hvordan går det med dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...