Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jgg har relativt store pupper, og jeg syntes det er kjempevanskelig å amme.. Nå¨r de i tilegg er sprengt så får han ikke tak, og jeg må sitte å holde på puppen istedet for å konse meg om han som ikke vil suge. Han er ikke flink til å suge! Men er det noen som har noen gode råd? Eller stillinger som fungerer?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 snulla mi sliter med å få tak så jeg nå handmelke meg litt før ho får puppen..jeg liker å amme liggende eller den "vanlige" stillinga..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg må liksom klype litt like innenfor brystvorten, slik at det området blir smalere og løsere, og da får hun tak, også må jeg holde slik i kanskje 30 sekunder til hun var tømt unna den verste sprengen.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Hadde samme problem her!!!! For meg fungerte det å amme liggende for da ligger barnet riktig og brystet får støtte.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 hehe bra det ikke er bare meg som har funnet ut av dette.. før jeg fikk barn så hadde jeg nusselig små C-cup.. hihi Men de blir større for hvert barn og når man i tillegg har melk er de jo enda større.. Men sitter jeg så må jeg holde puppen. Ellers kommer den liksom for langt ned.. men ellers så setter jeg meg i godstolen og tar ryggen bakover eller legger masse puter bak ryggen i senga og sofaen.. og så har jeg ungen sånn halvveis liggende.. Ikke akuratt riktig ammestilling ifølge boka, men det fungerer best her.. Da jeg ammet førstemann var puppene mye mindre og kanskje litt fastere så da var det veldig greit å amme på "korekt" måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå