Gå til innhold

takk for meg, håper jeg snart er tilbake


augustanr2

Anbefalte innlegg

begyte å blø litt for en uke siden, var til legen mandag og onsdag for å måle hcg i blodet, som viste seg å være for lav stigning, fra 13500-15500, skulle egentlig fordobles. Ble henvist til kk for innv. ul i går. der var alt perfekt, fikk til og med se hjerte som slo.da vi kom hjem la jeg meg på sofaen etter en dag full av spenning. hadde vondt i magen og ryggen,men tenkte det var etter gyn.undersøkelsen,men litt utpå kvelden, litt blod med små klumper i. Ringte kk, men ble ikke noe klokere, måtte bare se det an fikk jeg beskjed om....Lå masse våken i natt, hadde vondt i magen,men tenkte nå skulle jeg bare ligge stille og håer alt gikk bra.hadde jo sett hjertet slå....i halv 5tiden måtte jeg gi opp...kjente trusen var søkk våt...av blod.Uff...så der satt jeg på do da og gråt,mens vår lille spire bokstavligtalt datt i do...helt grusomt(.har hatt en sa før, men da blødde jeg ikke så mye, men var komt en uke kortere da så det har vel litt å si)... nå ligger jeg på sofaen, har bare kjempevondt og jeg blør kjempemasse....Har ringt kk i dag og...var ingen grunn til å komme inn på undersøkelse da dette ordnet kroppen opp i selv, siden jeg blødde så mye. Og det føler jeg er greit. Men hun sa det kunne ta opptil 2uker med blødninger og det kom til å gjøre vondt slå lenge kroppen jobbet.....jeg føler jeg har det helt grusomt nå, jeg så var sååå glad i går etter ul ....uff sånn kan det tyligvis gå. Men jeg håper jeg kommer inn igjen til dere snart.....glad og lykkelig igjen :) snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,vennen...vet nesten ikke hva jeg skal si.... Så trist...*Klappe på* Jeg håper du slipper to uker med vondter,og håper at du kommer inn igjen til oss så raskt som rå er... Lykke til videre på ferden....

 

Nå leste jeg nettopp at man er super-fruktbar etter en sa, så velkommen tilbake snart.... Håper du får litt ro over deg i julen og klarer å slappe av.... Samt kose deg litt til tross for dette triste.... Alle gode ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snille og gode dåkke e :)

begynte å flire faktisk da jeg leste at jeg er superfruktbar etter en sa :) skal ha det i bakhode ....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er du..veldig fruktaber etter en SA :)

 

Har ei venninne som mitet i uke 8 og to mnd etter ble ho gravid med sin førstefødte jente:)

 

Lykke til..kommer nok raskt inn igjenn hit skal du se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid 9 dager etterpå så man er superfruktbar ... ønsker deg masse lykke til og håper det sitter ny spire snart igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei vickey1984- så kjekt at det gikk so fort du ble gravid igjen da. Men hvor lenge blødde du og hadde vondt i magen etter sa? har ganske vondt i magen og blør masse enda...men det er jo bare knappe 12 timer siden sa da....kjenner det er helt uvirkelig...men godt å høre om sånne som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...