Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer med vel overstått bursdag! Er ikke så mye innom om dagene, for nå er julestemningen kommet krypende inn:-) Nå er det sosialt sosialt sosialt og masse mennesker hele døgnet:-) Akkurat nå er det stille før siste innspurt i matbutikken og så juleselskap i kveld. Lille rosa og jeg ligger nybadet i sengen og ser på barnetv og da er det kjekt med litt dibbings:-) Håper dagen var fin igår og at du får sovet litt mer i julen. Alle fortjener gode netter med søvn:-) Klem fra
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer med gårsdagen Maud! Håper det går fint med lillejenta di:) Jubeljuleklem til deg og:))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Kjære Maud gratulerer så mye med dagen i går!! .... også jeg som har gledet meg sånn til å være først ute med å gratulere deg i morgen :-)))) helt feil dag.... æsj det var skikkelig trist!!! unskyld! Jeg håper du hadde en fin dag, og at du har fått sove litt i rykk og napp i alle fall! god klem fra
Maud Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Takk for gratulasjoner. Det er travle dager for alle for tiden, men hyggelig med hilsner dagen etter også. Så mye mer søvn blir det ikke her, men jeg lever greit med de få timene jeg får. Minstesnupp sover forsåvidt mye hele døgnet, men ikke så lenge om gangen. Jeg vet at det retter seg etter hvert, det gjør det mulig å holde ut.
Plutseliten :) Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer så mye med gårsdagen ) Håper du hadde en flott dag med feiring og kos. Så du er en 68 mod du også...hehe....litt storfeiring i vente til neste år vi da Juleklem fra
♥Snulder Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Beklager at jeg er seint ute, men like fullt GRATULERER MED GÅRSDAGEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå