Gå til innhold

Flere her inne som måtte bytte terminklubb?;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med i novemberklubben inne på bim, med termin 11.11. Men nurket ville ikke vente så lenge han, og kom ut 24 oktober;) Så da hoppa jeg over til dere oktoberdamene! Flere som måtte bytte?

Skrevet

Jeg hørte til i septemberklubben, men tulla mi hadde ikke hastverk med å komme ut, så hun kom 12 dager på overtid, så da ble hun født 12. oktober.

Skrevet

Jeg hørte også til i novemberklubben. Hadde termin 16. november, men lillebror kom tre uker før termin, 25 oktober. Så nå følger jeg litt med her inne.

Skrevet

Jeg hørte til oktoberklubben, men jenta vår kom 30. september, en uke før termin, så hører egentlig til septemberklubben. Men siden hun er på grensa er jeg litt innom både september og oktober. ;-)

Skrevet

Hadde også termin 11.11.07 men lille frøkna kom 11 dager før tiden (31.10), så vi rakk akkurat oktoberklubben :--)

Skrevet

Termin 3.11, men vesla kom 27.okt:)

Skrevet

Jeg hadde termin 2 november men vesla kom 29 oktober... ;)

Skrevet

siden emma er født 31/10 er jeg litt innom i november jeg også..:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var egentlig i novemberklubben, med termin 01.11, men lillegutten ble født 23.10.

Skrevet

jeg hørte egentlig til september klubben. hadde termin 23 sept. men jenta ville ikke komme før 8 oktober. 15 dager overtid, kan tro jeg var lei av å vente.:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...