Andrebolleiovnen Skrevet 21. desember 2007 #1 Del Skrevet 21. desember 2007 Da klør jeg meg i huet ihvertfall:) Noen som har flere tips å komme med er det bare å hive seg på, så kan vi etterhvert få flere interessante tråder her inne på juni klubben:) Morro å finne ut hvordan andre har det som er i samme situasjon og samme termin måned som en selv.... *Klage og syte innlegg. *Dagbok innlegg. *Hva har du gjort i dag, *Hvordan er formen, *Hvilke planer har du for den lille, *Når skal du handle inn *Hva skal du handle, *Hva mener mannen din, *Hvilke følelser har mannen din, *Drømmer, *Mareritt, *Husarbeid, *MIDDAGSTIPS gjerne med oppskrifter, *Piffe opp sexlivet noen tips?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136353689-n%C3%A5r-man-kjeder-seg-og-trenger-flere-innlegg-i-juni-klubben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrebolleiovnen Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 21. desember 2007 *Klage og syte innlegg. Har så vondt i kroppen HELE natta lang!!! Spyr hver morgen, halsbrann hver kveld. Kan ikke ligge på magen, ikke ryggen ikke på noen av sidene...hva skal jeg gjøre????? *Dagbok innlegg. Kjære dagbok:) I dag har vi kjøpt juletre, kan tro det skal bli kos å pynte det på lillejulafta:) I morgen skal jeg vaske og pynte leiligheten med resten av nissene og julepynten jeg har. Det blir sååå koselig atte:) Gleder meg stort til julaften med god mat, mannen min og bikkja. Koselig blir det:) Neste år er vi 4:) Goood jul!! *Hva har du gjort i dag, Stod opp klokken 11 etter å endelig ha sovnet klokken 05 tida. Snakka med venninner og mamma på telefonen. Handla juletre og siste mat før jul. Sett på Idol og sitter nå på BIM:) *Hvordan er formen, Faktisk ikke så aller værst akkurat nå. *Hvilke planer har du for den lille, Håper han/hun får den perfekte barndommen han/hun fortjener:) *Når skal du handle inn Tja...spørs om jeg klarer å holde meg lenger enn til januar, det er salg og jeg klør i fingra:) *Hva skal du handle, Da skal jeg kjøpe en slik stellekommode jeg har siklet på i flere år:) Og noen klær:) *Hva mener mannen din, Han er superglad, og klar for å bli verdens beste pappa!! *Hvilke følelser har mannen din, Tror han er litt gravid han og...noen hormoner ellers så er det bare at han blir frustrert av mine og farer litt oftere opp enn før:P *Drømmer, Drømte om hester her en dag, skikkelig koselig. (dreiv med hester da jeg var yngre) *Mareritt, Faktisk ikke *Husarbeid, Om jeg bare hadde ork og gidd, men i morgen MÅ jeg, det er jo bare 3 dager til jul!!! *MIDDAGSTIPS gjerne med oppskrifter, Fra matprat:) Så innmari godt ut!! Juleskinke er enkel og lynrask mat, siden den allerede er ferdig kokt. Smaksrik er den også, da den er saltet og røkt. Her inspirerer vi til en rask førjulsrisotto. 4 Porsjoner Ingredienser 800 g juleskinke 1 stk. løk 2 ss olje til steking 3 dl basmatiris 6 dl kjøttbuljong (utblandet) 2 dl matfløte ½ ts salt ¼ ts pepper 1 pk. sukkererter Slik gjør du: 1. Rens og finhakk løken. Fres den i en kjele med olje. 2. Tilsett ris, buljong, matfløte, salt og pepper. La det koke opp. Ha på lokk og la det koke i ca. 10- 15 minutter. Rør rundt av og til. Velbekomme! *Piffe opp sexlivet noen tips?? Tenne et stearinlyd på nattbordet, be mannen om å legge seg på magen, finne frem god massasjeolje, og være god og snill. Det endte ihvertfall i god jord her, og jeg fikk massasje både her og der etterpå This is me:) God jul jenter!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136353689-n%C3%A5r-man-kjeder-seg-og-trenger-flere-innlegg-i-juni-klubben/#findComment-136353752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå