Gå til innhold

Sissa83....


babyandme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!:) Så koselig at du bryr deg:) Det må jeg si!

 

jeg har enda ikke fått svar på den prøven, men skal si fra så fort jeg vet noe vettu :)

Men jeg blør fortsatt da, eller har brunaktig utflod, så jeg tror nesten har har svaret allerede.. Tror legen skal ringe idag, men jeg har jo selvsagt glemt telefonen (julestress, hehe), så samboeren min snakker med legen i tilfelle..:) Satser på positivt svar, men har egentlig innsett at det er liten sjanse for det.. Går veldig bra, tross situasjonen. Vi vil bare prøve på nytt og starte på et nytt og perfekt svangerskap vi..:)

Men hjertelig tusen takk for at du bryr deg iallefall!:) Skal som sagt si fra så fort jeg vet noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja tenkte jeg måtte høre med deg.. ble så stille fra din kant:) Håper virkelig spiren klorer seg fast og lever fortsatt i magen din! Krysser fingrene for et godt resultat på prøven.. Fredelig jul til deg og dine..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Da har jeg ENDELIG fått svaret. Resultatet var at nivået var på 30 000, så det hadde sunket litt. men hvor mye sa ikke kontordama. Litt irriterende, men i og med at det har s unket og jeg har småblødninger (brunt), så jeg har ingen forhåpningerr. Skal ned å ta ny prøve på onsdag (2.des), i tillegg til ny UL, så får se da. Men er nesten så jeg har lyst å ringe og spørre om de kan avtale tid på sykehuset til utskraping med engang, så blir jeg ferdig med det liksom... Noen som har noen meninger om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, må være grusomt for deg å gå og vente i uvisshet.. håper dagene går fort mot UL og du får et sikkert svar.. Masse lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er rett og slett møkklei hele greia nå! Jeg gleder meg så sinnsykt til jeg blir gravid igjen, og kan ha et normalt svangerskap uten tusen spørsmål og tester, og lang ventetid på alt mulig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hva du mener.. jeg hadde sv.skapsforgiftning i sist sv.skap og ble satt igang med drypp før termin pga det.. og blødninger i dette sv.skapet.. tror ikke jeg vet hva et normalt sv.skap er jeg;) men håper og tror det vil bedre seg for både deg og meg! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første januar hadde jeg en SA. Startet med lette blødninger på dagen, og om kvelden kom smertene. Kjørte hjem til mamma og pappa for å hente varmeflaske, men det hjalp liksom ikke så masse. Etter at vi hadde lagt oss ble smertene så sterke at jeg bare grein, og samboeren min ringte legevakta som sa vi burde komme ned. Da jeg sto og skulle registrere meg kjente jeg at blødningene ble sterkere og sterkere, det bare rant ned i bindet liksom (ekkelt ja!) og det var bare kjempevondt! Fikk tilslutt snakka med legen, og fikk med meg to stikkpiller med ketogan (morfinliknende smertestillende) mot smertene så jeg kunne få sove denne natta. Det hjalp heldigvis! Så var jeg på UL igår, og da var det helt tomt inni der, kun slimposen (tror jeg..?) som var igjen, men denne ville komme ut av seg selv etterhvert fikk jeg beskjed om. Var godt å få sett at alt var borte, så jeg slipper utskraping. Nå er det bare å konsentrere seg om å prøve på nytt når vi er klare for det :) Gleder oss masse!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, stakkars dere... håpet i det lengste at det ville ordne seg og at det ikke var SA. Men dette kan skje alle en gang i livet, er ganske vanlig visstnok. Håper dere kan ta vare på hverandre midt oppi dette og se fremover.. snart, når tiden er inne for det, vil en frisk spire klore seg fast og ikke slippe taket;) Masse lykke til! **Klem**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...