Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 del ammer jg da dvs gir en flaske med mme om kvelden. jenta er fire mnd pr idag faktisk og jg vil gjerne begynne å gi hun grøt. hun har fin vektoppgang så de på hs sa jg godt kunne vente, men har lyst å prøve å gi litt ihvertfall.. må jo amme hun hver 2-3 time, og hun har vært så sutrete i en ukes tid nå. er dette veldig dumt??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg sier begynn med grøt... Man måå ikke høre på HS om man ikke vil...Altså, mange råd er gode, men mange råd passer ikke for den enkelte baby..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 da prøver jeg i romjulen jeg. men skal jo begynne med en ts eller no i starten...? takk for svar=)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja, eller du kan lage velling på flaske eller noe? D ble gitt tantebarnet mitt husker jeg..så begynte han med grøt..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 ja velling har jg hørt flere som hatr gitt, hvordan lager man det da?? moren min sa at i sverige er dette en tradisjon. må bare si at det spurte jg om på hs det om velling. og da fikk jg til svar at det var sånn det var i sverige, men ikke i norge! idioter.(hs mente jg=)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Eeeeeeeh, javell, teite helesøster sier jeg bare!!! Står vel ikke i Norsk Lov om at en ikke kan bruke Velling om man vil...Det er en tyntflytende grøt...Bare ha i masse kokt vann og avkjøl..må ha et ganske bra hull om man gir d med flaske..
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Jeg bruker Holles risgrøt som jeg lager velling av. da bruker jeg 100ml mm og 1 ss grøt. Det står forklaring på pakka. Jeg vil anbefale ris først, siden at det er best mot magen. Jeg er IKKE noe glad i nestle, boikotter dem faktisk, så jeg kan ikke svare om dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå