Gå til innhold

BL= vondt i skambenet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bekkenløsning, jordmor sa det var løsning, ikke låsning siden jeg har so vondt foran på magen... Nå har jeg fått så innmari vondt på skambenet, både foran og nedover mot underlivet...

Det er helt grusomt å f.eks gå ut av senga med en fot først..

Er det bekkenløsninga som har angrepet der også??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig likt ut som jeg har det, og etter det JM sa så er det og vondter nede i ryggen og helt ned til knærna (som jeg har da) bekkenløsning.

Håper det går bedre for deg.

God jul

Skrevet

Ja man får gjøre det beste ut av det!

God jul og lykke til med graviditeten!

Skrevet

takk det samme..

Har selv snart bare 10 uker igjen .. Hvor lenge har du igjen?

Skrevet

7 uker igjen førstkommende mandag.

Har hatt BL siden uke 8.

Men først nå d plager meg virkelig da så skal ikke klage hehe...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det var sånn bekkenløsning jeg hadde...det hjalp veldig å sove med en dyne mellom beina (blei for lite med en pute)!

Skrevet

Takk for tipset!

Verdt ett forsøk:)

Skrevet

Da jeg hadde BL føltes det ut som om noen sparket meg i skrittet med klogger på... Vondt som fy,ja... kan høres likt ut...

Skrevet

Ja det var godt sammenlignet hehe.

Er steinvondt å gå. Så med en mann med brukket bein og en sønn som er syk så blir det jeg som må gå hehe.

Joho hipp hurra for jula!!

Skrevet

Jeg var avhengig av krykker de siste 3 månedene forrige gang pga BL...men fikk en del hjelpemidler... Pute mellom beina hjalp veldig ja...Sklilaken,-som gjør det veldig mye enklere å snu seg om natten... Klipp opp en gammel sovepose med glattstoff på ene siden..Sy en...hmmm...pølse av den og vri,slik at det glatte vender inn mot eg selv. Da sklir lakenet med deg om natten når du snur deg. Bekkenbelte var også deilig støtte. spesielt hvis du skal mye ut og gå,stakkars. Ikke overdriv nå da. Selv om det er jul. Få en venninne til å hjelpe,slik at du ikke blir mye verre...

Tenk,krykker i 3 mnd ...Og dette gjør man igjen frivillig og med glede ;) Tullinger,det er det vi er :) <3

Spør om du ikke skjønner sklilaken-oppskriften jeg dro i gang med her...kremt. Ikke veldig bra forklaring ;P

Skrevet

Og,ha en veldig god bedring! Det som var et lyspunkt for meg var at da jenten min festet seg,så kastet jeg krykkene og gikk ganske bra helt til hun var ute...Da var det en uke med BL og så ble jeg bra ganske fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...