petronella_78_med spire =) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Sitter her og snyter meg i ett sett, og hoster og hoster... Ringte til legen tidligere i dag, og fikk bekreftet at det ikke var noe farlig å være forkjøla når man er gravid..., men...det føles jo uansett ikke bra. Har noen andre det på samme måte?...føler meg sliten og trøtt fra før av..hjelper jo ikke å bli forkjøla oppe på det hele....
mina2008 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Føler med deg, er i samme situasjon selv, det kjenner ut som samtlige innvoller er på tur ut når man hoster så da lurer jo man litt hvordan det går med den der inne... Vi får krysse fingrene og håpe vi blir friske snart. P.S! Setter pris på alle gode råd.
Lille Luna Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har vært skikkelig forkjøla hele denne uka, men legen sa at det ikke var noe å bry seg om. Det eneste man skal være oppmerksom på er om man får høy feber.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Huff, jeg har hatt halsvondt i to dager nå og bare venter på resten... Ikke gøy, og akkurat nå om dagen er det ikke spesielt godt verken å hoste eller nyse - det strammer sånn i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå