Jordbæret <3 Skrevet 21. desember 2007 #1 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi har vært på 3d-ultralyd i Sandvika. Det var en fantastisk opplevelse og Dag Harald var både flink og morsom. Bildene var av super kvalitet, mye bedre enn forventet. Selvsagt var ikke alle like bra, men vi fikk noen som viste en ordentlig liten baby inni der :-) Jeg har lagt ut noen av bildene, samt bilder av magen min i uke 14 og nå i starten av uke 28. Synes jammen det er lite forskjell, men babyen vokser som hun skal, så da er det like greit at ikke magen er kjempediger enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issa. Skrevet 26. desember 2007 #2 Del Skrevet 26. desember 2007 vi var også på 3d og 4d ultralyd på familie klinniken på majorstuaen. det var godt å se på babyen, se at alt vokser som det skal og se på ansikte hans, likner mye på søstera si der i samme øyeblikke. magen min har vokset mye særlig etter uke 20, håper det blir ikke så stor, tenker på strekke merker ,du vet, det er kjedelig å få sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå