Gå til innhold

Fikk SJOKK! Mannen min fikk dette i gave fra sjefen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk gave kort på 250 kr jeg..og er kjempe fornøyd. jobber i kommunen... i tillegg fikk vi kjempe god lunsj på pausen idag.. og 45 min pause i stede for 30... fikk snitter, kaker, snop osv..kjekt det.;)

Skrevet

jøsses ja...

her fikk gubben juøebonus på en god slump.. og så fikk vi jo julebord da, og julegaver (2 store og 2 små badehåndklær pr snute. altså 3 sett her)

+ at vi får 2 ukers gratis sydentur nå i feb.

Skrevet

mannen min jobber for aker, han får 3 skåler. kjempe fine;) fikk noen lignende i fjor, (samme merke) verd litt over 1000kr.

Skrevet

mannen min jobber i privat bedrift og fikk n laks og en flaske rød vinn,jeg jobber i butikk og fikk ingenting

Skrevet

Mye fine julegaver fra jobbene her ja... Min mann fikk pakke i går, men aner ikke hva det er - det finne vi ut om to dager.... Jeg jobbe litt i kommune (to forskjellige) utenom skolen, den ene kommunen fikk jeg en 0,5 ståltermos med kommunevåpenet og navnet på kommunen.. Den andre ha jeg ikke fått noen ting..

Skrevet

I fjor fikk onkelen min 1 mill i julebonus, alle på jobben fikk det........ikke verst. Skulle gjerne jobbet der;)

Skrevet

Der jeg jobbet fikk vi vanligvis et gavekort på 1000,- på mat. Men nå har jeg sluttet, så ingen gave på meg i år! Men sambo fikk en Ajungilak-sovepose av joben sin, og tidligere i mnd fikk han Bergans-jakke av dem! Jakken var for 150 skadefrie dager=)

Skrevet

Eg er student og jobber med tupperware på si og eg fikk eit grønt lite joletre som det går ann å dele å putte snaks inni, el du kan henge det på treet. Kjempe søt var den, eg er teamleder da.

Mannen min fikk ei flaske vin ein MP3 spiller, også har han fått ei flaske vin av ein leverandør som han fikk tidligar i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...