Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Håper noen kan svare meg her inne. Er nå endelig gravid etter ivf og er 7 uker på vei i dag. Det har så langt gått bra og jeg har hatt ganske sterke symptomer hele tiden. I går var jeg på ul og så et lite foster på 10mmmed hjerteslag...deilig. Men i natt kjente jeg svake mensmurringer og da jeg stod opp idag om det brunt slim (sorry) på papiret. Mensmurringene + litt vondt i korsryggen og bena har vedvart og jeg har hatt litt brunt slim til. Mister jeg eller kan det være ul som gjør det. Ringt legen og han kunne egentlig bare anbefale at jeg tar det med ro og ny ul om en uke.....

Må legge til at jeg har et normalt svangerskap bak meg (5 år siden) og en ma i februar. Da hadde jeg brunaktig utflod hele tiden.

Jeg håper jo at dette har med ul å gjøre og er det ikke vanlig med litt murringer da? Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninde av meg hadde brunt slim til hun var i uke 10-12 og hun har akuratt fått en velskapt datter!! Så trenger ikke være noe alvorlig. Ta det med ro og håper ultralyden viser at alt er bra! Lykke til md svangerskapet :-)

Skrevet

Behøver ikke være noe.. som du sier kan det være u.l..

Jeg krysser alt og skal se at du ser et lite hjerte som slår neste gang også.. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...