lizaloo Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hei. Håper noen kan svare meg her inne. Er nå endelig gravid etter ivf og er 7 uker på vei i dag. Det har så langt gått bra og jeg har hatt ganske sterke symptomer hele tiden. I går var jeg på ul og så et lite foster på 10mmmed hjerteslag...deilig. Men i natt kjente jeg svake mensmurringer og da jeg stod opp idag om det brunt slim (sorry) på papiret. Mensmurringene + litt vondt i korsryggen og bena har vedvart og jeg har hatt litt brunt slim til. Mister jeg eller kan det være ul som gjør det. Ringt legen og han kunne egentlig bare anbefale at jeg tar det med ro og ny ul om en uke..... Må legge til at jeg har et normalt svangerskap bak meg (5 år siden) og en ma i februar. Da hadde jeg brunaktig utflod hele tiden. Jeg håper jo at dette har med ul å gjøre og er det ikke vanlig med litt murringer da? Håper noen kan svare meg:)
tingeling87 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 hei. jeg har hatt brun utflod/slim i løpet av hele svangerskapet mitt.. har fått bekreftet hjerteaksjon i uke 7 er nå i slutten av uke ni.. jeg har fremdeles brunt slim hver dag og må bruke truseinnlegg hele dagen. jeg bare håper på at alt går bra. jeg tror det er ganske vanlig med murringer, siden livmoren skal vokse. men hør på legen din, ta det med ro. om det er en sa på vei, så er det ingenting man kan gjøre uansett, men om det ikke er det, så er det best å bare holde seg i ro om man har hatt litt blødninger/brun utflod. det går sikkert bra. vi er jo nesten i samme båt du og jeg da, så vi får bare støtte hverandre gjennom usikre tider. det ordner seg nok. det hjelper å være positiv, selvom jeg skal innrømme at jeg ikke alltid er like positiv selv. men men. lykke til. og god jul!!
augustanr2 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 uff kjenner til denne følelsen, lizaloo jeg har vært på innvendig ultralyd i dag(uke 7) og sett en botteliten knott på ca 9 mm med et bankende hjerte. Det er nå ca. 5timer siden...og jeg har vondt i magen, murringer ,vondt i ryggen. Men føler det bare er pga ultralyd undersøkelsen...og gyn undersøkelsen... de røsker jo bra til da føler jeg Jeg har hatt misfarget utflod i et par dager nå,men det skulle jeg ikke bekymre meg for, sa legen( som forøvrig var høygravid og utrolig koslig), litt blødning og slimete utflod var helt vanlig. Men viktig å ta det med ro og ikke stresse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå