maxime75 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hei, Jeg er endelig gravid etter 5 spontanaborter. er nå i 12 uke. Synes jeg har fått veldig bra oppfølging til nå. Helt til jeg var hos legen forrige gang og fikk da beskjed å bestille time i uke 24? er ikke det veldig lenge? Hitill har jeg vært på ultralyd hver 4 uke + fastlege. Synes det var så utrolig lenge til neste gang. Hvor ofte har dere kontoller?
hjemmekanskje??? Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Jeg har aldri mistet selv. Men sliter med stoffskiftet. Får oppfølging hver 4 uke. Syns det er veldig betryggende. Er 12+3 og har vært til kontroll to ganger allerede. Var jeg deg ville jeg bestilt time tidligere. Man har krav på det. Stå på ditt..... Masse lykke til )
Maisen65 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hei! Du skal vel på UL i u 18 -19, den "vanlige" som alle har krav på? Jeg har mista 3 ganger på rappen, og er gravid nå med IVF. Har hatt UL i uke 7 og 9. Var på duotest (UL+blodprøve) i u 12 pga alder, så den ordinære UL i u 18. Har i tillegg vær en gang hos fastlege og to ganger hos jordmor, er nå 22 u på vei, Bare ring å få bestilt deg time tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå