Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen vet om det er vanlig med mye "murringer" i livmorområdet når man har pcos?

Har ikke klart og finne noe på nett om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at jeg har pcos, og jeg har også sånne murringer som du beskriver. Ikke helt mensmurringer, men det ligner. Kanskje det har noe med pcos å gjøre...? Jeg vet ikke, får spørre legen, når jeg somler meg til å få time...

Skrevet

Jeg har "alltid" hatt vondt på venste side, ca der hvor eggstokken er, men uten at legene skjønner hvorfor fordi eggstokken ikke er forstørret.

I tillegg fikk jeg for ca 4 år siden skikkelige mens smerter, noe jeg aldri hadde hatt før.

Disse er jeg blitt kvitt takker være osteopati og disse "eggstokk" smertene var lenge forsvunnet.

Skrevet

Hei!

Jeg har også til tider vondt i venstre side,så ille at det gjør vondt for å gå, men har ikke fått no ordentlig svar av gynekologen på hva det er. Jeg har pcos, men ellers så ser alt bra ut.. :) Håper bare at jeg blir gravid snart..

God Jul :)

Skrevet

Tror du har pcos. ?? Kun en lege kan stille den diagnosen ved hjelp av blodprøver og ultraludbilder.

Trenger faktisk ikke å ha vondt i magen selv om du har pcos. Hilsen en som faktisk har diagnosen.

Skrevet

Hei!

Tror det kanskje kan være vanlig med murringer. Jeg har en liten teori om at det kan ha noe med cyster å gjøre..?

Jeg husker ikke tilbake hvordan jeg hadde det før jeg ble gravid, men etter graviditeten (9 mnd siden), så har jeg hatt endel mye vonde murringer. Da jeg gikk til ul var det maaasse cyster på eggstokkene min, noen var godt store også..

Men det er nok ikke grunnen til murringene hos alle, men tror det var derfor hos meg..

Skrevet

Jeg tror da ikke at jeg har pcos bare på grunn av litt vondt i magen, he he...

Neida, jeg har flere av de symptomene som listes opp, og nå er jeg på dag 72 i menssyklusen (forrige syklus var 64 dager) og har endelig karret meg til å bestille meg en legetime for å se om vi kan finne ut hva det er som feiler meg. Så ja, jeg TROR at jeg har pcos, men jeg VET det ikke :-)

Så da blir det både blodprøver og ultralydbilder på meg fremover. Jeg driver ikke og stiller diagnoser på meg selv, men leser om tilstanden fordi jeg mistenker at jeg har den. Så jeg bare hev meg på spørsmålet, fordi jeg også har tenkt tanken. Det er da ikke så rart? Og det er da vel lov? Kan da ikke ha tråkket noen på tærne med å tro at jeg har en sykdom vel...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...