ung mor86 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hei! tenkte jeg skulle ta privat UL i uke 8 ell 9. Er det noen som har noen tips om hvor jeg burde gå. ?Jeg bor i Oslo. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei, hvor i Oslo bor du da? Jeg bor i Oslosentrum og har vært på Oslocity legesenter 3. etasje på Oslocity. Jeg var kjempe fornøyd, en veldig snill eldre og erfaren mann, han pekte alt for meg på skjermet. Han viste meg hjertet og hvor den lille skulle få næring og alt mulig sånnT, og han husket fornavnet mitt fra han ropte meg inn. Nei jeg var kjempe fornøyd altså, også tok jeg blod og urinprøve hos dem og fikk helsekort hihi. Skal ditt igjen i uke 12 for å få svar på blod prøvene og for å se lille vennen min engang til før den vanlige UL. Jeg hadde en stor rar smil på ansiktet hele veien hjem, det var en utrolig dag. Så nå har jeg bilde av spiren min og helsekort også bestillte han fødested for meg. Nei han anbefaller jeg, de har en dame også hvis du vil heller ha det, men han anbefaller jeg siden jeg har møtt han :-) Lykke til
ung mor86 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Bor ikke langt fra sentrum, så det høres utrolig bra ut. Det er veldig viktig at de er allrighte. Hvor mye kostet det? Lykke til videre i svangerskapet:=) og God Jul!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Takk! Jeg bestiltte svangerskaps kontroll med ul, og alt inkludert lab. betalte jeg 750 kr bare. Synes det er kjempe billig i forhold til vanlig privat gyn. time. God Jul du og:-)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Han tror jeg at jeg har vært hos også : ) Kjempe koselig eldre mann, virket litt glemsk men det var bare sjarmerende. Han viste virkelig at han synes det er moro å ta ultralyd og forklarte mye. Lo også en del av lillegutt som vinket febrilsk. Tok ul der når jeg var 12 uker på vei. Ikke kostet det så mye heller. Tror jeg skal bestille meg time der i dette sv.skapet også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå