Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her igjen :)


_hønemor_til_4_nydelige_

Anbefalte innlegg

Ja da er jeg gravid igjen...

Jeg er mamma til 3 nydelige barn, Marcus 5å, Marlin 4år og vår lille skjønne englegutt Andreas som blei født i uke 21+3 3 August i år...

Vi måtte avbryte svangerskapet med Andreas pga alvorlige misdannelser:(

 

Så nå venter vi altså en liten baby, baby nr 4, terminen er 1 August - 08. Det er litt sårt med den terminen siden Andreas er født 2 dager etterpå. men jeg kan velge om og bli satt i gang før og jeg får masse oppfølging fra Rikshospitalet denne gangen og det er godt...

 

Ønsker dere alle sammen en god jul:)

I morra er terminen med Andreas så da skal vi opp og tenne lys og pynte grava hans......

 

Klemmer fra Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På besøk fra 3.tri her, og jeg har fulgt med historien din. Godt å se deg her igjen og er glad for at du får en slik god oppfølging!

 

Lykke til videre og velkommen tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååh,nå ble jeg bare kjempeglad!!! Jeg har savnet deg masse!!

Har liksom spurt litt etter deg sånn med jevne mellomrom, og tent lys for englegutten din. Fint at du får masse oppfølging denne gangen!

Hvor langt er du på vei nå da? Du husker kanskje ikke meg,jeg kom vel noen uker etter deg på 2.tri den gangen.. Håper (og tror) at alt går bra denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle melde meg inn her igjen siden jeg fikk så mye stygt mot meg...

 

Jeg er 8+2uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Gratulerer så mye med den lille i magen :)

Jeg testet positiv på tirsdag og greier fremdeles ikke helt å tru det..føler jeg lyver til de få jeg har fortalt det til..for er så uvirkelig enda :D

 

Så trist med den lille engelen din.

 

Men lykke til med dette svangerskapet..går nok bra denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastiske nyheter hønemor :o) Gratulerer med spiren, og lykke til videre i svangerskapet. Og ha en riktig god jul ;o) Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...