Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Mine digger det:)Bryr meg ikke om kritikken den har fått ,barna liker den jo:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Snuppa på 3 ELSKER det! Og får fnatt om ikke er hjemme til kl 18! Og desverre skjønner hun ikke at mamma ikke bestemmer hva som går på tv til enhver tid..
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Gutten min på 1.8 har til nå ikke brydd seg om tv. men nå sitter han klistret hver kveld å ser på super katten og klapper i henda..........
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Ja, både jenta på 10 og gutten på 2. Jenta på 10 kamuflerer det da, for hun synes jo barne-tv er teit. Så hun skylder på 2-åringen at hun må se det med han ;-) Men de storkoser seg begge to. Forstår forsåvidt kritikken det får, for det er ikke julekalenderbarnetv som vi er vant til. Mye bråk, snop osv. Det jeg reagerer mest på, er den dårlige hygienen ved matlaging de viser. Som kan være direkte farlig, hvis ungene gjør det samme hjemme. Men regner med at unger hjemme må ha voksne med seg når de lager mat, så håper hygienen er bedre i de tusen hjem.
Salat Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Delvis. Hun synes det er kult i begynnelsen, men så blir det for mye mas etterhvert, så etter 10 minutter orker hun ikke mer. Jeg irriterer meg også grenseløst over den matlagingen. Både hygiene og det de lager blir bare ekkelt.
~~DoraDora~~ Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 De liker det på lik linje som ellers i året. ...Det barnas superjul får kritikk for er jo at det ikke gir særlig med julestemning. Hadde dagens barn opplevd Skomakergata på barne tv, og kunne valgt av de to, så er jeg temmelig sikker på at skomakergata hadde blitt førstevalget. Barnas superjul er for masete, og gir lite følelsen av jul.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Kommer ikke til å lage noe av det godteriet der hjemme likevel vi;)
Salat Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Ikke vi heller, men så har vi vel små barn. Hadde snuppa vært 8 år er det ikke sikkert det hadde vært så lett å nekte henne å prøve. ;o)
Vipsenmamma Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Javisst, hun er nesten 3,5 år og sitter musestille og følger med. Jeg også så klart - synes serien er fin jeg. Skomakergata er patetisk, og jeg tror slett ikke den automatisk er noen vinner hos dagens barn.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Nei, det er det. Hun på 10 vil gjerne prøve. Men foreløpig har vi klart å unngå det, hehe. Men tenker på når de laget hamburgere, kleisa rå kjøttdeig i bordplaten, og brukte samme platen til å trykke ut figurer i hamburgerbrødet. Og spiste det etterpå. God mathygiene....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Jeg gleda meg sånn her for noen år siden, når skomakergate skulle gå. Gleda meg til at jenta skulle oppleve skikkelig god julekalender. Hun kunne ikke brydd seg mindre! Syntes det var sååååå kjedelig, hehe.
lenej :o) Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 mini liker den sangen, men vi har ikke sett eller følgt med på det.. har noen gang bare stått på i bakgrunnen.. savner amalies jul, og skomakergata.
*Minnie Mus* Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 jepp, min 4 åring synes det er topp og sitter klistret til skjermen... Selv kan jeg styre meg, men synes sangen er fengende da:-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Jepp, jenta mi på 19 mnd er helt bergtatt. Har vært fri for tv, en god stund, men vi ser det på nett-tv hver dag. Hadde ikke trodd at hun kom til å bry seg så mye med det
Groosalugg Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 Begge mine på 2 og 4 liker det, og det gjør jeg og forresten synes det er kjempemorsomt jeg..tihi!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 21. desember 2007 #19 Skrevet 21. desember 2007 datteren min på 1 år og 3 mnd elsker det, klapper i hendene, danser og sitter musestille å ser på, så gøy da;)
selfangerkjerringa Skrevet 21. desember 2007 #21 Skrevet 21. desember 2007 Minsta på straks 12mnd gir bæng i tv'n når det er stressende program. Roligere ting kan hun slappe av og se på. Altså: barnas superjul er uinteressant for henne, mens jul i blåfjell - da blir hun myk i kroppen og danser til sangene. Eldsta blir 4 i april og har ikke brydd seg om barne-tv på snart tre uker. Snodige nok... Hun holder på å lære seg klokka, og vanligvis er det masse spmål rundt tidspunktet 18 - om det er lenge til, hvor viserne skal stå, hva det kan være på barne-tv idag, men hvis jeg spør nå om vi skal slå på tv'n siden det er 5min til barne-tv svarer hun "neida, det går bra, vi kan ta fram tusjan istedet". Altså: Nok en gang takk til sug lut som skaffa oss blåfjell på vhs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå