Gå til innhold

Og da testet jeg.......

Anbefalte innlegg

.... positivt...!!! Et vakkert plusstegn kom opp på ClearBlue-testen min. Helt tydelig og ganske med en gang, så den testen er i alle fall ikke det minste i tvil. Jeg synes vel det er litt utrolig og klarer ikke helt å tro på at det skal gå bra. Har vondt på høyre side nede i magen hele tiden, men jeg er ganske oppblåst også, så det kan jo kanskje ha sammenheng med det - man har jo tarmer der nede i tillegg til eggstokker ;-) Uansett - jeg tenker jeg offisielt kan si at jeg ble gravid på mitt tredje Storkeforsøk i denne omgangen...!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136350805-og-da-testet-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er to uker siden inseminasjon i morgen, og den var på dag 11. Så det er jo tidlig. Hadde regnet ut at jeg har ikm på lillejulaften - men klarte altså ikke helt å vente så lenge. Testet positivt på dag 12 etter inseminasjon med datteren min, og i dag er altså dag 13... men denne gangen er det ikke en svak strek som sist, men en helt tydelig en. Og dere får bare se til å teste positivt dere også - siden vi jo hadde planer om å følge hverandre litt...!!

GRATULERER SÅ MASSE!

Vi hadde inseminasjon samme dag vi da tror jeg (jeg hadde dobbel da, den 7. og den 8.).

Når har du regnet at du har termin? Hvis jeg regner fra 24.11 som første dag så får jeg 31.08 i en bok jeg har, 02.09 her inne, og 01.09 på babyverden..

Annonse

Spennende at vi ble inseminert på samme dag og ble gravide begge to! Må ha vært en bra dag å prøve på... Jeg har prøvd en sånn terminkalkulator på nettet og da fikk jeg 01.09. På den kunne man taste inn befruktningsdagen, og det blir jo det mest nøyaktige da... men du vet jo ikke helt om det er den 7. eller 8. da (og ikke jeg heller egentlig, siden sædcellene kan leve i 24 timer...). Babyene kommer jo sjelden når man tenker seg det likevel... datteren min kom nesten 14 dager før termin, hun...!

Ja, er vel egenlig ikke så nøye med akkurat dato for termin, er vel vanlig at de kommer litt over tida første gangen. Selv ble jeg også født to uker over, så er vel bare å belage seg på det. :-)

Var du hos Stork eller Nordica?

Selv har jeg vært to første gangene på Stork, og de siste gangene kjapt inn og ut hos Nordica.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...