Gå til innhold

Ultralyd idag...

Sax71 - mamma til tre:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og blitt veldig deppa! Legen kunne ikke si noe hverken fra eller til - alt han så var et hulrom, og kunne ikke med sikkerhet si at det var aktivitet. Ikke bra med tanke på at jeg er 10+1 idag etter siste mens! Var en evt muskelknute eller arr etter ks som gjorde at det avbildet dårlig så jeg har fått ny time 2. januar. HUFF!!! Var på første legekontroll onsdag da, og fikk gudskjelov tatt hcg-prøve. Tok kontakt med legen igjen idag og ble sendt på sykehuset for å få tatt ny idag. Imorra skal jeg ringe og få svar - håper selvfølgelig, men har ikke akkurat trua nå. Mister jeg, så vet jeg selvfølgelig at det er kroppen som ordner opp og at det er det beste, men da har jeg lyst til å gi opp - orker ikke gjennom dette en gang til! De første ukene er noe herk!!! Samtidig tenker jeg på hvor fort jeg kan klare å bli gravid igjen og om jeg rekker å få nr 3 iløpet av 2008 - herregud, følelsesmessig berg- og dalbane her nå!:o/

Jaja, da er det bare å vente - uansett har jeg to nydelige jenter og vi skal ha en koselig jul! God jul, alle sammen!!!:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingerne for deg XXX Håper det går bra.

Jeg har mistet to ganger tidligere og har målt HCG på tirsdag og i dag. På tirsdag (ca 16 dpo var verdien 640). Får svaret på prøven jeg tok i dag først 28.12. Leeenge å vente. Men det svaret jeg fikk i dag var i alle fall positivt ;)

God jul. Kos deg med de to jentene du har - og forhåpentligvis også med en ny liten baby som vokser og gror i magen din.

Juleklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...