Gå til innhold

Neste stopp er krisesenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.... sånn er det. Om et par uker så havner jeg der. Jeg lever i et helvete og er nå 14 uker på vei med nummer 2.

Og jeg må rømme rett og slett. Hvis ikke står jeg i fare for å bli den neste overskriften i VG med fete typer.

Jeg er så frustrert og deprimert at jeg ikke vet hva jeg skal ta meg til rett og slett. Og jeg vet jeg burde komme meg ut før, men det er sterke årsaker til at jeg ikke kan. Jeg MÅ spille skuespill i et par uker til.

Jeg er så redd for at alt dette skader barnet mitt!

Han er ikke voldelig rent fysisk (han har vært det kun 1 gang... dette var i sommer) men han er veldig flink på psykisk terror. Og jeg får ikke gå noen steder. Ikke engang på butikken å kjøpe smør.

Jeg er så sliten..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem til deg!!!

Håper du har en strategi for å komme bort fra han, har du det?

Vil gjerne høre fra deg igjen!

Skrevet

Heisann

Ja, jeg har det heldigvis! Men det er jo veldig vanskelig vettu i og med at jeg elsker han og hele den pakka der, men jeg er uansett fast bestemt på å dra og jeg kommer til å dra. Jeg må bare vente på en viktig hendelse om 2 uker. Og da er det rett ut med meg etterpå..... har allerede begynnt å pakke og leverer de klærne og sakene til en nøytral venninde som pakker i en koffert for meg.

Takk for omtanken :)

Skrevet

Uff da, detta hørtes ikke bra ut. Det beste for deg og barnet er å ha det bra og det har du tydeligvis ikke sånn som du lever nå. Tenk litt på deg selv for en gang skyld. Han kan du aldri endre. Han fortjener ikke deg. Vet det er vanskelig å komme seg bort når noen har et jerngrep på deg.... Men jeg syns du skal prøve. Hva med å prøve familieterapi? Lykke til.

Skrevet

vet litt hvordan du har det....du må komme deg bort så fort du kan....han hørest ikke hekt frisk ut....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med deg? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil. Jeg vil bare si at jeg ikke har glemt historien din og håper du har klart å gå fra han. Ønsker deg lykke til i tiden framover!!

Skrevet

det kommer til å komme mange ganger hvor du ikke kommer til å huske hvor jævlig det var når det stod på som verst. Det er da vettet må stå imot hjertet og det er d det vanskelige begynner. Menn somd et der vet hva de driver med. De vet akkurat hvilke kort de skal spille . Det er noe ekstra spesielt når en mann som kan være så hatefull virkelig viser at han elsker deg. Men da blir du fanget....og det vil du ikke. Kom deg unna. For godt. Bare tull at barn har det best med begge foreldrene uansett. Hvis foreldrene ikke har det bra sammen, så går det bare ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...