Bethenc Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 (samme som på assistert befrukning) Setter dette inn hos dere også, selvom jeg ikke hører hjemme her - men mange av dere har vært gjennom dette og kan kanskje gi meg svar nå svirrer alt oppi her..uff... 1) Jeg får veldig mye rester etter crinonen ut igjen. er dette normalt? selvom den eventuelt kan ha satt seg?Jeg har også opplevd at den er litt lyserosa/rød - betyr dette noe spesielt? 2)Jeg kjenner ingenting.... merker i magen enkelte dager tidligere, men ingenting de siste dagene - er det normalt hvis den har satt seg eller er det bare et tegn på at den ikke har det? 3)Når kan jeg forvente mensen - når har dere fått mensen ved et misslykka forsøk? hvilken rugedag? 4) Normalt med masse vondt i hodet? 5)jeg testa i dag med Quick Respons (?)tror det er det det heter... og den var negativ - kan den likevel ha satt seg? kjøpt inn clear blue for å teste i steden - stoler mer på den. uff nå kjenner jeg at jeg er sikkelig ute på tur følsesmessig... har fått en følelse av at det ikke kommer til å gå likevel... har egentlig vært veldig safe i det, men nå kjenner jeg det psykiske de snakker om ja. det er ikke noe mer jeg heller vil enn å få en lite spire i magen.... jeg gir opp jula - gaver mat og alt for at det skal gå... uff.. beklager..ble litt syting på slutten - tøff dag. Jeg vil gjerne høre fra dere som er gravide og dere andre som er entent rugere eller venter eller som har vært borti dette.... hjelpe meg..... dette ble ikke bare bare.... beklager...
maxime75 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei, jeg kan ikke svare på så mye, men jeg jeg kan svare på crione siden jeg går på den selv er nå i 12 uke. Det er litt farge på det som detter ut innimellom alt fra svakt rosa til litt brunsvart innimellom. Hørte om dette på riksen de sa det var helt normalt så lenge jeg ikke hadde noen blødninger. Jeg hadde ingen symtomer de dagene før jeg skulle ha mensen. Lykke til;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå