Gå til innhold

Flere i uke 30+ som ikke har forberedt en eneste ting?

semma

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 3 om 10 uker og har ikke gjort en eneste forberedelse. Har jo alt jeg trenger i hus (untatt ny skummadrass til vuggen, som jeg tenkte å fixe etter jul). Tenkte å bruke samme bilstol som vi kjøpte i 2002 og samme vogn, klær, vippestol osv. Stelleplassen er heller ikke i boks, trangt og lite bad, men det ordner seg vell. Noen som vil selge/gi bort stellestativ for badekar?

Fortsetter under...

Venter nr 4 og har ikke funnet fram en eneste ting! Har 8 uker igjen og ikke engang tenkt tanken faktisk...:o)

Sprinkelsenga er framme og i bruk til over jul, da får minste storebror stor seng. Må bare ha ny madrass til sprinkelsenga så er vel alt klart...

Har tre gutter fra før, og det er 99% sikkert en gutt i magen min, så klær trenger vi heller ikke kjøpe for det har vi klart på loftet. Burde nok vaske litt før vi bruker det, men det skal jeg vente med til godt inn i januar. Blir så stressa og forventningsfull hvis jeg begynner før..Hehe!

Vogn og alt utstyr har vi jo å spart på, det er utrolig godt å tenke på å slippe å kjøpe noe!!:o)

Har dessverre ikke noe stativ til badekar...:o)

Jeg venter også nummer 3, og har termin om 15 dager. Mannen min var oppe på loftet i går og hentet ned tre kasser med babytøy, så jeg fikk vasket litt. Vi drar på juleferie i morgen, så jeg har innsett at det kan være fornuftig å ha med en nødbag i tilfelle babyen vil ut.

Har i tillegg kjøpt inn en brukt voksipose og simovogn som lillebror på 16 mnd kan sove i i barnehagen, siden vi trenger vogna og posen han bruker til babyen.

Det eneste vi har kjøpt nytt til babyen er et lammeskinn som han skal få ha i vogga.

Ellers tror jeg vi har alt vi trenger i hus. Det er jo ikke så lenge siden lillebror var baby, så det meste er ikke pakket så langt bort.

Jeg er i uke 33 og ikke forberedt meg. Er ikke klar enda og har vært mye dårlig. Endelig er jeg bra, så jeg håper å få slappe av endel uker til før den lille kommer. Har to små på 4 og 2 1/2 fra før, så dagene går veldig i ett. Skal male en vogge og hente ned noen esker med tøy etterhvert. Tror jeg har det meste jeg trenger. Kjøpte skinnpose på halv pris på salg her om dagen, ellers har jeg ikke kjøpt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...