Gå til innhold

Hvor skal dere føde da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Tønsberg, forhåpentligvis i begynnelsen av juli. Har født der tidligere, og det var en veldig positiv opplevelse, flotte mennesker som jobber der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåpentligvis i Kristiansund,men vet ikke helt når de har sommerstengt...Så visst det er stengt her når den lille kommer må vi til Molde.

Skrevet

Kongsberg, forhåpentligvis.

Ble Drammen sist pga prematur...

Skrevet

Jeg hadde tenkt meg Tønsberg sykehus jeg også....i midten av juli...

Skrevet

Får jeg virkelig fødeavdelingen på Nordlandssykehuset for meg selv i juli?

Digg.... ;)

Skrevet

så fint å se at jeg ikke er helt alene her da :) Men jeg tror faktisk jeg vil føde på Ål sykestue jeg da ;)

Skrevet

Ullevål

Skrevet

Lillehammer eller gjøvik. Egentlig Elverum men likte meg dårlig sist.

Skrevet

Jeg bor i Bergen men lurer på å ta sommeren i hjembyen min Fredrikstad og da føde der! Mest lyst til å være der sammen med familien og venner i tiden før og etter...så hvis det ordner seg for samboeren min med ferie i den tida så drar vi nok østover!!

Skrevet

jeg prøvde meg på storken i fjor august når jeg fikk min første.. pga svært dårlig erfaring der blir det nok føden no i juli (KK Bergen)... kansje jeg drar på ferie til mors byen min bodø og føder der.. vi får se:) er vert fall svert fornøyd med føden på kk..

Skrevet

Det var jo beroligende:-)

Jeg skal også på Rikshospitalet i begynnelsen av juli.

Skrevet

Rikshospitalet som sist (2004) Forventer skikkelig fellesferiestemning der, skal bli spennende aa se hvordan det gaar. =o) Godt aa komme samme sted man var sist, kjenner jeg av en eller annen grunn...

Skrevet

Hører egentlig til på Ullevål, men har valgt AHUS i stedet. Fødte nr. der i 2004 og var veldig fornøyd.

Skrevet

Er ikke sikker, i og med at jeg bor midt i mellom Molde og Kristiansund, og de bytter seg i mellom å ha ferie. Mens, Molde har stengt er Kr.sund åpent og omvendt. Så det blir spennende og se egentligl

Skrevet

Skal føde på Tønsberg sykehus i slutten av juli jeg å. Hadde ikke noe spesiell god opplevelse da, men det er jo 7 år siden så vi får sattse på at den nye føden er bedre og det er noen hyggligere folk der enn sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...