Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå svirrer alt oppi her..uff...

1) Jeg får veldig mye rester etter crinonen ut igjen. er dette normalt? selvom den eventuelt kan ha satt seg?Jeg har også opplevd at den er litt lyserosa/rød - betyr dette noe spesielt?

2)Jeg kjenner ingenting.... merker i magen enkelte dager tidligere, men ingenting de siste dagene - er det normalt hvis den har satt seg eller er det bare et tegn på at den ikke har det?

3)Når kan jeg forvente mensen - når har dere fått mensen ved et misslykka forsøk? hvilken rugedag?

4) Normalt med masse vondt i hodet?

5)jeg testa i dag med Quick Respons (?)tror det er det det heter... og den var negativ - kan den likevel ha satt seg? kjøpt inn clear blue for å teste i steden - stoler mer på den.

uff nå kjenner jeg at jeg er sikkelig ute på tur følsesmessig... har fått en følelse av at det ikke kommer til å gå likevel... har egentlig vært veldig safe i det, men nå kjenner jeg det psykiske de snakker om ja.

det er ikke noe mer jeg heller vil enn å få en lite spire i magen.... jeg gir opp jula - gaver mat og alt for at det skal gå... uff..

beklager..ble litt syting på slutten - tøff dag.

Jeg vil gjerne høre fra dere som er gravide og dere andre som er entent rugere eller venter eller som har vært borti dette....

hjelpe meg..... dette ble ikke bare bare.... beklager...

Fortsetter under...

blir så tankene surrer en god del når en holder på med dette :)

1) jeg har også hatt lyyyys rosa farge på crinonen...fått høre at det ikke har noen betydning...også kommet ut en del rester hos meg også...ekkelt....men normalt :)

2)vet ikke åssen rugedag du er på jeg? men noen merker mye...noen litt og andre ingenting...jeg fikk en drøss med "symptomer" den siste rugeuka mi ved det første forsøket...den andre gangen jeg ruga hadde jeg ingen spesielle "symptomer"

3)jeg har nå hatt 2 mislykka forsøk...første gang fikk jeg mens på rd 13...andre gang fikk jeg den på rd 10/11...men hører det er litt forskjellig det også...( men håper du slipper å få mens nå da ) :)

4)jeg hadde en del hodepine første gang jeg var ruger...mye ør også...noen har det andre som sagt ikke...er vel foskjellig åssen vi regerer :)

5)jeg har brukt både qr og cb....tror ikke det er store forskjellen på dem? men mener jeg hørte om ei som testa negativt med qr nettopp og positivt med cb dagen etter...???åssen dag testa du på da?

skal ikke være så lett dette nei...mye som skjer med kroppen din...jeg følte selv at jeg holdt på å miste kontrollen...grein ofte...(hehe ja gjør vel det enda også) tar jo til tårer for ingen ting..en blir sliten...

fåreløbig så har ikke jeg vært så heldig og fått sett den positive testen enda...men min dag kommer vel den også... :)

ønsker deg en masse masse lykke til

og håper du får en god jul uansett svar...

ta godt vare på hverandre i disse tider...

stoor klem fra

1) Crinonerester er veldig vanlig - rosa utflod kan bety irriterte slimhinner, eller spotting.

2) Du kan ikke kjenner noe i magen så tidlig, men om puppene dine er ømme så er det et godt tegn.

3) Du kan forvente mensen 14 dager etter uttak.

4) Hodepine er veldig individuelt - jeg hadde det ikke.

5) Jeg har aldri testet før tiden, klinikken anbefaler det ikke fordi resultatet kan være feil.

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...