Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Del Skrevet 21. desember 2007 3 dager til julaften ) Det er bare jeg som har tid til å sitte på rompa å surfe ) Jeg er helt alene nå ) Storesøster dro på en liten juleferie med mormor igår. Mannen dro på jobb isted, og jeg skal rekke å sende noen julekort før kl 16. Det er dagens mål ) Også kose meg med pusling. Mmmmmm....er så utrolig bortskjemt med flinke besteforeldre som ikke vet hva godt de kan gjøre for oss ) Unca og jeg snakket om å ha et sted som alle kan lese meldingene til hverandre. Hvis noen har noe på hjertet, så er det bare å skrive det inn under her. Jeg har et par ting på hjertet etter sist Bim treff (vi skravler så masse, og forsvinner så langt ut på jordene noen ganger at "viktige poenger" blir helt borte - hi hi). Gleder meg til å treffe dere neste gang. Om det blir rett over nyttår, så er det jo faktiskt mulig at jeg fortsatt er gravid. 10 januar, er siste sjanse for meg - da er det 14 dager over! Selv om jeg har planer om å sette inn streik allerede etter en uke på overtid. Skal på neste kontroll 3 januar. Tar en dag av gangen, så lenge "Lillesøster" gir "lyd" fra seg, skal jeg klare å bevare beherskelsen, og ikke forlange igangsetting.... Men det jeg ville si var.... Hoppetussa: Som vi snakket følger jo jeg alle råd som jeg føler er "fornuftige" (kan sikkert diskuteres) i forhold til å gjøre fødselen kjappest, og minst mulig rifter osv. Men jeg tar Bringebærblad kapsler - det skal visstnok styrke livmor. Noen kan få mye kynnere av det, og da skal man være forsiktig hvis man ikke er nærme termin. Startet med kapselen i uke 36. Om du går inn på "Alle forum på BIM" (rett over det hvite feltet med alle forumene på venstre side). Der kan du søke i alle debetter - skriv inn bringebærblad - og du får masse treff -så kan du lese litt mer om det. Det andre jeg bruker er jo denne oljen - hvetekimolje, som man smører peritoneum med - det er altså området mellom anus og skjeden. Et lite felt med hud. Det er jo dette området som skal være superelastisk under utdrivingen av hodet til babyen. Smøring av olje fra uke 34 skal visstnok forebygge rifter, og revning. Ser det er mange forskjellige oljer å kjøpe. Jeg kjøpte hvetekimolje for det anbefalte jm i forrige svangerskap og hadde rester igjen fra den gang. Ang modingsakupunktur - så skal det være gunstig for å modne livmorhalsen, gjøre den myk, og at man føder nærmere termin. Og at åpningsfasen under fødselen skal gå raskere -fra 0-10cm. Nå har det kommet en studie som viser at modningsakupunktur skal være veldig gunstig sammelignet med kvinner som ikke har tatt det - jeg har ikke lest den. Men har brukt 1500 kr på behandling, så jeg håper på valuta for pengene ) Dere må gjerne le av meg, men jeg har så lite tro på at kroppen min skal ordne alt selv, uten litt hjelp av hjernen. Så jeg må bare gjøre det jeg kan som jeg føler er det beste for meg og babyen min. (Jeg er sikkert et bra svindleroffer - hi hi). Enda en ting Hoppetussa: Sf målene mine: Uke 25 - 25 cm uke 30 - 30 cm Uke 36 - 36 cm (JM: Oj der gjorde den visst et lite hopp på kurven ja...) Uke 39 - 37 cm Som du ser så fikk jeg også raskt stor mage. Men jeg håper du får en ekstra UL for vekstestimering så dere har kontroll på hva dere kan forvente dere, og evt sette inn noen tiltak ift det. Kanskje du ikke skal gå helt til termin, uansett er det greit å ha en oversikt når man har et stort barn ivente. Men jeg må bare legge til - at de er fantastisk små når de kommer ut selv om de har litt høyere fødselsvekt ) Ja som dere ser jenter...nå har jeg sikkert brukt opp hele surfetiden deres på dette innlegget ) Har alltid mye på hjertet. Ønsker dere alle sammen en kjempegod jul og godt nyttår. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det i julen. Og at vi forsatt er mange som har lyst å være med i den flotte BIM-gjengen som vi har fått til her i Mosseområdet ) Alle er velkommen - med baby i eller utenfor magen ) Blir spennende å se hvor mange babyer som har kommet på neste BIM treff ) (Heia mina14 (med termin 20/12)!!!!) Juleklem fra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Del Skrevet 21. desember 2007 Om det er noe du lurer på, sjekk ut www.ammetaka.no Masse linker til alt mulig som har med graviditet og barn å gjøre. Virkelig en god side når man leter etter noe, og ikke vet web adressen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136351165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei hei ) Ser det ikke er så mange som har funnet veien inn her i julen. Skal godt gjøres å finne tiden... Vil fortelle dere at Mina14 og mannen fikk endelig sin lille datter juledagskvelden - frisk og velskapt jente ) Håper alle har en deilig jul ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136369538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde_85 Skrevet 3. januar 2008 #4 Del Skrevet 3. januar 2008 Jøsses, dere er jo snart ferdige Da er det jo ikke BIM lengre med BUM?? Høres ikke morro ut å gå langt over tiden. Jeg er ikke mer enn 15+1 i dag så har enda gooood tid på meg Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136420655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
unca Skrevet 3. januar 2008 #5 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei hei jenter! For en jul! Jeg går nå på penecelin (eller hvordan det skrives) for urinveisinfeksjon og virus. I julen har jeg også hatt omgangssyke... Herergud. Nå begynner jeg å komme meg littegrann, og det er jammen på tide... Tenkte at jeg kanskje hadde gått glipp av litt futt med dere, men det har jeg heldigvis ikke :-) Da er det gravidsvømming på tirsdag kl tre for dere som er interessert! Camillas og jeg har snakket om å dra! Sleng dere på, jenter!! Håper alle har hatt en suveren jul, og at dere er klare for året som kommer!! Godt nytt år!!! PSPS: GRATULERER SÅ MASSE TIL LENE :-) :-) vilsevilsevilse!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136425479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillas Skrevet 6. januar 2008 #6 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja hei hei allesammen ) Har igrunn vært mest på BV jeg, men titter innom her ogå. GRATULERER masse Lene! ( Gratulerte tante Irene med en gang jeg fikk sms av deg, ho sa at nurket var så utrolig nydelig ) Heldige deg, vi kommer nok etter om ikke altfor lenge ) Til sommeren skal det trilles ;o) Ja bli med på svømming på Tirsdag dere som kan, er sååå deilig! Send gjerne en PM til Unca eller meg for mer info. Fortsatt god snøhelg allesammen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136447973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei BiM og ButenforM Jenter ) Takk for igår! Var kos å se dere, og spre litt inspirasjon til fortsettelsen av svangerskapet. Det er helt utrolig at de er så ferdige inni magen. Så ferdig at de kan komme ut og møte den store verden. Håper dere fortsatt hadde en koselig skravlekveld. Glemte å spørre hvorfor dere ikke gikk på cafe Brandstrup? Har lyst til å dra dit en annen dag. I går hadde jo jeg min første tur ut alene, det er jo virkelig en modningsoppgave. I morgen skal jeg tøffes opp mere, mannen min må få meg ut av huset så han får vasket (stort smil)!!! Skal ned til byen, på Amfi helt alene! Ang et par ting som vi snakket om i går: Saueskinn til seng: Skinn i sengen er med på å regulere temperaturen i sengen - kan brukes hele året. Når man har skinn, har alltid barnet med seg sengen sin når man skal sove hos andre - trygge gode lukter. Blir en veldig trygg og god plass. Det kan også hjelpe å roe barnet, om mamma eller pappa har sovet litt på skinnet så det får trygge gode lukter. Skinn som ikke er kjemisk behandlet, har naturlig lanolin i seg, som har selvrensende egenskaper. Selv bruker vi skinn fra Nøstebarn. www.nostebarn.no - de er kortklipte og store - som er fint å ha i sengen. Man slipper å ha tisselaken i senge (ikke det at det er nødvendig med de flotte bleiene som lages nå), men om det kommer søl i sengen, så er det bare å kaste skinnet i vaskemaskinen, 30 grader på ullvask. Tørker på et par dager og er god som nytt - spesielt om man gir det en ullkur etter et par gangers vask. Det er også enkelt å middbehandle skinnet, for det er såpass lite at det kan puttes i fryseren (-20 grader i 24 timer - deretter ristes for å få ut den døde midden). Skip Hop stelleveske - www.alexi.no www.mammahuset.no (varnaveien) - har 25% avslag på veskene nå - 650,- er vanlig utsalg pris. De har rosa kamuflasje, grønn kamuflasje og en lysblå farge. www.finn.no eller bare søke på google - skip hop. Hvis dere tør så gå inn på www.skiphop.com. Der var det stort utvalg. Mulig man blir forelsket i noe som da sikkert er dyrt eller vanskelig å finne hos norske forhandlere. Men sjekk det ut ) Mange nettbutikker som forhandler den. Har sett den på Babyproffsen og Happyland også mener jeg. Men har ikke sjekket ut prisen. Jeg betalte 1000,- for min. Det er en tvillingvognveske (Duo Double Deluxe Edition) - men fungerer godt på singelvogner også. Svinedyrt - men det er jo det man må gi for en vanlig og god skinnveske. Den er den beste stellevesken jeg har hatt - det er den 3 på 2 år. (hold dere unna Little Company - fint design - men tåler ikke vann - det blir dyrt i lengden). Men selv om den ikke er brukt i 2 år, så har jeg dratt den med meg overalt, og den ser fortsatt fin ut. Mange fine rom spesialtilpasset stelleutstyr, og eget rom til håndveskeinnhold, flaskeholdere er det også. Den har også et eget rom til stellematten. Til Camilla - så koselig at du fikk en kos tur sammen med kjæresten - det er mye viktigere å ha det kos sammen med han enn med oss. Vi passet på å gå endel på kino før babyen kom. Det blir nok lenge til neste gang. Men jeg var sammen med linwa, anne og unca en times tid på lørdag - og det gikk jo bra. Så om det fortsetter på denne gode måten, kommer både jeg og lillesøster på neste treff ) Da var denne helgen over - håper dere alle får en koselig uke ) Klem fra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136528157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Del Skrevet 14. januar 2008 Har så mye på hjertet jeg ) Men jeg glemte å si...hvis dere vil lese hvordan fødselen vår var. Så gå inn på Januarklubben 08, også skal jeg legge den inn på "Min fødselshistorie". Det er ikke noe skummelt - bare hard jobbing - med "olympisk gullmedalje" i premie ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136531465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillas Skrevet 14. januar 2008 #9 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei hei ) Jeg er med neste gang da, gleder meg til å se "lillesøster"! Det ble nok siste kinoturen på meg før fødselen, ble så forferdelig sliten i ryggen. Men det var koselig og en fin film ) Ha en super uke!!! I morra er jeg forresten 30 uker på vei ) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136538991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
unca Skrevet 15. januar 2008 #10 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei jenter! Det er koselig med skravletråd, synes jeg! Her kommer forklaringen på hvorfor vi ikke var på kafe' Brandstrup: Vi møttes utenfor der kl 18.00. Også åpner det kl 21.00..hehe. Så vi hadde ikke så mange andre alternativer enn å finne et annet sted. Så tok vi en sikker vinner, nemlig Komma. Det var kjempekoselig å se lille tulla til Hetti&netti (husker aldri helt nicket, men dere skjønner hvem jeg mener) satser jeg på :-) Camillas: Grattis med 30 uker!!! Nå går det så fort... Akkurat nå er mannen oppe og maler rommet til Knerten lyseblått! Klør i henda etter å ordne med klær og kommoder og seng og alt sammen...hehe. Gleder meg til gravidsvømming kl tre!! Kanskje kan Linwa også bli med snaaart, nå som du er litt sykemeldt. Men jeg har full forståelse for at det bare blir stress for deg, når du må toge dra Tigerstaden først! Det hadde vært koselig å møttes en gang før leggetid for barna, synes jeg. Da kunne vi hilst på Ulrik og Storesøster, og min datter. Men da måtte vi nesten ordnet sånn at ungene helt sikert kom, hvis ikke blir min propell ganske slitsom...hehe. Ellers er jeg veldig fan av å gå på kafe' som vi gjør, man trenger litt jentetid :-) Håper alt er bra med dere! Det er så koselig at vi har fått til dette her, synes jeg! Synes det er ekstra morsomt når noen har barn i magen, noen har utenfor, og at det er litt blandet :-) Ha en super tirsdag!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136544548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #11 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Unca og andre skravletråd entusiaster ) Nå snakker vi skravletråd )))) ... takk for opplysningene unca - var bare nyskjerrig også glemte jeg å spørre. Men er det noen som vet om cafe Brandstrup er åpen på dagtid? Minni¤Hetti¤Netti - nicket mitt kommer fra jobbekoppen min... det er en rosa Minni Mus kopp som jeg kjøpte i Disneyparken i Paris på bryllupsreise i 2000. (Koppen lever fortsatt!!) Jeg er rimlig Donald/Disney fan av meg. Elsker "bobler" som man kan forsvinne litt inn i og glemme verden utenfor for en stund. Nå som jeg har fått to døtre - tenkte jeg at det var litt morsomt å kalle dem for Hetti og Netti. De er niesene til Minni Mus. Det er jo tre nieser da - Letti er den tredje. Men så langt har jeg ikke rukket enda. Så får bare tiden vise om det blir noe nr 3 - en Letti eller en Tipp (nevøen til Mikke Mus). Noen som er forvirret??? He he ) Det hadde vært veldig hyggelig å treffe alle storesøskene. Jeg synes det hadde vært kjempekos å treffe barna. Men da hadde det vært mest gunstig å møttes hjemme hos noen. Hos oss er døren vidåpen - men for at det ikke skal bli for stressende for meg (er nemlig ikke noen superkokk - heller et kokkevrak) så foreslår jeg at vi tar med oss matpakke. Så får vi fokuset på barna og skravling og ikke matlaging... Grattis så masse med 30 uker Camillas - det er så herlig å nå milepæler!!! Godt i gang med 3 trimester. Leit å høre at ryggen ikke passet med kinostolene. Vi kan jo snakke om det neste onsdag, så avtaler vi et nytt Bim og Bum treff da ) I mellomtiden så håper jeg alle får en fin uke - og at dere ikke blir for våte i vårt praktfulle januarvær... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136560365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linwa Skrevet 16. januar 2008 #12 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei hei Dette begynner å bli en veldig bra tråd med masse bra info Jeg har googlet på Skip hop veskene og de er lekre Tror jeg kommer til å kjøpe en. ¤Minni¤Hetti&Netti¤ : vet du om det er barnebutikk i Oslo som selger den? Eller er det best å kjøpe fra nettet? Cafe Brandstrup er oppe på dagen. Mener de har oppe fra kl 11 - 16. Da serverer de mat: club sandwitch, omeletter, blingser, salater.. stekte poteter nam nam.. I helgene åpner de dørene igjen kl 21 - 02. da serverer de kun drikke. Fant ut dette da vi stod utenfor stengt dør på lørdag Så da ble det Komma i stedet. ¤Minni¤Hetti&Netti: Må si at dattera di var helt nydelig Vakker liten prinsesse Rart å tenkte på at vi andre snart skal sitte med hvert vårt lite nurk i armene. Jeg gleder meg! Jeg var på svangerskapskurs på det gule huset i Moss forrige lørdag og det var veldig bra (fra kl 10 - 16). Mye nytting info til førstegangsfødende.. Vi hadde også omvisning på Fredrikstad sykehus, og fikk sett alle de 3 forskjellige avdelingene. Mennene fant ut hvor de skulle parkere og hvor kantina er Jeg mener helsestasjonen i Moss tilbyr svangerskapskurs også, men dette går over 3 kvelder. Jeg synes det var bedre med det Gule Huset, da de legger kursene på lørdager og man får omvinsing på sykehuset på slutten av dagen. Annen ting: de har begynt med både gravid og barsel pilates på Det gule huset. Jeg gikk "gravid - yoga kurs" i Oslo og det var kjempebra. Anbefales. Man lærer ulike bøy og tøy øvelser, puste teknikker, bekken trening etc. Så jeg tenkte å melde meg på barsel pilates etter den lille har ankommet verden. Jeg gleder meg til neste BIM treff Det blir koselig. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136561997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #13 Del Skrevet 17. januar 2008 God morgen ) Ehhh...er her inne både sent og tidlig fortiden. Men det er hyggelig å spise frokost foran PCen med nyedelig utsikt utover blå himmel - og litt skyer. Må først fortelle alle sammen at Lotte74 med alle jentene sine har endelig fått gjennomført keisersnittet - og en gutt har kommet til verden. Han var litt over 3000g og 33cm fra hode til isse (bretter ikke ut seteleiebarn). Sender henne gode tanker og håper magen kommer raskt i orden. Etter at vi startet med Bim-treff i desember - har det nå kommet 3 verdensborgere. Mina14 sin lille Olivia, Lotte74 sin gutt og vår lillesøster. Men det er jo bare stille før stormen. I mars rauser det på - og det gleder vi oss til ) Tenk snart sitter nesten alle med en liten en i armene. Men kos dere med magen i mellomtiden - det er SÅ flott med gravidemager - kan jeg få kjøpt en slik løsmage og stroppe fast... ;o) Linwa: Tusen takk for ros - vi er veldig forelsket i henne alle sammen. Storesøster er sååå stolt - det lyser ut av øyene hennes. Tror det er mulighet for at Fru Lyng - Grensen - eller Baby Shop - Ullevålsveien kan ha de. Ring og spør så slipper du bomtur. Men om du har funnet noe spesielt mønster o.l så tror jeg det bare er å bestille det på nettet. Jeg synes Barsel-pilates høres veldig bra ut. Skal ringe å høre hva det koster. Mannen min har lyst å forsøke seg på Ashtanga Yoga der også ) Vi skal på helsestasjonen idag - veie den lille - hvor mye har hun lagt på seg?? Også har hun fått sin første forkjølelse ( Er vel ikke til å unngå siden storesøster går i b.hage. Foreløpig er det kun tett nese og et blødene mammahjerte. Men nå er det full sjerpings på håndhygiene her i huset. Håndspritflasker står ved hver vask!!!!¨ Håper dere får mulighet til å nyte litt solskinn i dag ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136564201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #14 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei hei alle sammen!! Så har jeg funnet denne tråden jeg også, så smart- nå kan jeg jo nå dere alle sammen på engang ;o) Det var så koselig å plutselig møte på dere mina14 & minni!! To helt praktfulle jenter har dere fått, jeg må få beundre de mer neste gang vi ses. Kjempe bra at dere satser på å få kommet på treff til onsdag!! Håper lillesøster blir fort frisk, man føler seg så hjelpesløs når barna er syke... Gratulerer med gutten lotte74, håper vi med tid og stunder ser deg og lillegutt! Håper dagene dine har blitt litt lettere nå som du har blitt litt sykemeldt linwa. Vi får oppdatere hverandre om hvordan ting er når vi ses på onsdag ) Du er vel nestemann ut unca, ser du er godt i gang med å gjøre klart barnerommet. Godt vi har menn som kan bidra med litt maling!! Det er så kos å ordne istand, vi har mye å glede oss til! Camillas: vi har jo termin med to dager mellomrom så vi er likt i løypa. Håper du har mulighet til å komme på onsdag, spent på å høre hvordan det er med deg. Føler jeg er så heldig som har kommet i kontakt med alle dere flotte jenter ;o) Gleder meg til vi ses og får skravlet litt igjen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136572100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #15 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei hei ) Vi hadde Bimtreff på Cafe Riis forrige torsdag - den dagen stormen kom innover kysten. 3 mammaer og 3 babyer fant veien ut i været. Men vi satt tørt og varmt inne på Riis - de har en fantastisk stor og deilig svart sofa (i rommet rett inn til høyre). Vi var de eneste gjestene som satt der, og kunne skravle om alt. Skikklig god mat har de også. Håper å få til ukentlige treff på dagtid. Både for jenter som har fått barn og for jenter som er gravide og er hjemme på dagtid. Da får vi mulighet til å prate om og dele erfaringer om den spesielle tiden det er å være gravid og få barn ) ...og alt det andre som ligger oss ved hjertet. Selv får ikke noe tilbud om barselgruppe på helsestasjoen, og de ryktene jeg hører om helsestasjonene i området organiseres det heller ikke noe før etter bebisene har blitt 2-3 mnd. Det kan jo være noen har behov for å snakke om fødsel og den første barseltiden noe før - så jeg er så glad jeg har funnet fram til disse sidene og truffet så mange positive jenter. Gleder meg til å skravle, og trille utover våren ) Vi sees ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136736436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
unca Skrevet 3. februar 2008 #16 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei jenter :-) Nå begynner jeg å bli stor og tung, med bekkenløsning, sterke kynnere og endel halsbrann i perioder. Det er egentlig først nå som jeg føler meg høygravid, og jeg skal ikke klage da:-) Er heldig som har hatt det så bra så lenge, og nå er det bare siste innspurt igjen! Og selvom formen er litt redusert, så gleder jeg meg noe vanvittig og synes det er koselig å skravle! Har akkurat fått vite at jeg får låne bil på onsdag, så da kan jeg komme på treff med dere jentene! Det er synd at linwa ikke kan, for hun jobber fortsatt. Snakker om å være flink... Min permisjon har begynt, og nå er det ikke lenge til hennes begynner heller! Camilla er jo DEN racersvømmeren, men jeg må nok kaste inn hånklet (kan vel umulig skrives slik??) på gravidsvømmingen. Bekkenet greier ikke mer, rett og slett. men det har jammen vært gøy!!! Minni: du har en så nydelig jente... Det vet du at jeg synes :-) Kjempenydelig!!! Også så bra at storesøster er stolt. Da er liksom alt godt :-) Håper Lillian har kost seg veldig på tur i helgen! Og at Anneoglillegutt har hatt det fint på hytta si :-) Håper å se bilder av hytta hvis du kommer på onsdag! Skriv dere på da, jenter, så vi vet hvem som kommer!! Har på følelsen av at Komma og Riis, samt Brandstrup er poppis av oss en stund :-) klem klem!! Ps: nå er det ikke lenge til den 21.02.08, og da kommer lillegutt... HURRA :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136742819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linwa Skrevet 4. februar 2008 #17 Del Skrevet 4. februar 2008 Heisann jenter!! Håper alt er bra med dere alle Jeg har hatt en runde med omganssyke og det har ikke vært noe gøy. Men er nå frisk igjen:) Var hos jordmor i dag og alt stod bra til med lillegutt. Han lå med hodet ned, men hodet hadde ikke festet seg enda, så han kan fortsatt snu på seg. Så jeg håper han ikke finne rpå noe tull og fester seg den andre veien Minni: kjempebra initativ med ukentlige BIM treff Jeg får dessverre ikke vært med på onsdag, da jeg jobber. Men nå er det bare denne uken og neste igjen!! Fredag 15.feb er siste arbeidsdag og gjett om jeg gleder meg!! Men jeg er 30 % sykemeldt, så jeg tar 1 dag fri i uken.. så jeg tenkte å ta evt neste onsdag fri. Kanskje vi kunne ha tatt et treff da? Det hadde vært hyggelig! Unca: ikke lenge igjen før du har din lille prins i armene Spennende!!! Ikke så lenge igjen for oss andre med lite nurk i magen heller... ganske uvirkelig følelse å vite at man snart skal bli mamma. Gleder meg noe sinnsyk! Ha en strålende dag alle sammen! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136748766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #18 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei alle sammen!! Jeg og min kjære har hatt noen deilige dager i København, bare kost oss og klart å slappe av selv om minsten var hjemme. Trengte det nå før lillegutt melder sin ankomst, da kommer det til å gå i hundre her vil jeg tro;o) Legen var usikker på torsdag om babyen fortsatt ligger i sete, men jeg krysser det jeg har for at han skal snu seg. Er jo noen uker igjen så satser på det. Linwa: jeg er med på treff neste onsdag hvis det blir noe av. Har ikke mulighet denne onsdagen så koselig hvis mange kan neste onsdag også. Ellers håper jeg det står bra til med dere alle, mammaer, babyer og dere med mager. Er som Minnie veldig glad for at vi har blitt en gjeng som treffes regelmessig siden tilbudene ellers ikke er så mye å skryte av. Husker fra forrige gang at det var mange spørsmål å tanker som dukket opp den første tiden så godt å ha noen å dele det med. Vi kommer nok til å få mange opplevelser sammen i løpet av året;o) Dere får ha en fin kveld alle sammen, så håper jeg vi ses snart. Klem.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136349782-skravletr%C3%A5d-bim-jenter-i-mossomegn-o/#findComment-136751265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå