PMST Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 jeg kunne ikke se noe..men han sa b+4 ? Hb Var 15,1 Farlig ? noen som aner ? Er forresten 6+6 og har termin 13 august..
Lille Luna Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg vet ikke helt, men jeg hadde blod i urinen sist jeg var hos legen og. Men hun sa at det ikke var noe å bekymre seg over. Jeg merker at musklaturen rundt urinåpningen er slakkere nå, har du merket noe slikt? Det er slik at jeg tisser på meg hvis jeg nyser, hehe. Det er litt komisk. Tena Lady neste liksom;-)
PMST Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 har hatt det i forrige graviditet også men ikke så mye,det er jo ett tegn på at noe ikke stemmer...uff får vel ikke svar før lang over jul no..søren...vil vite i dag ! hehe hehe ja tena ja..hihi takk for svar =)
kyra venter småtroll.. Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 er noen som har blod i urinen hele tiden eller av og til uten at det er noe galt..jeg har det selv.. : ) har hatt det i mange år nå..
Lille Luna Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Hvis det er noe som ikke stemmer, så har det iallefall ikke noe med babyen i magen å gjøre, men med urinblæra. Jeg tror du skal ta det helt med ro:-)
NormaJean Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 b+4 betyr at du hadde stort utslag på blod i urin når han brukte stix måling. hvis du ikke hadde noen andre utslag tror jeg ikke du skal stresse så veldig. det finnes mange naturlige grunner til at du slo ut positivt på blod. det er heller protein i urinen man skal være bekymret over. Normal HB for kvinner ligger ca mellom 11 og 16 så det er bra, det er jo heller vanlig å få lav blodprosent under graviditet. god jul:)
PMST Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2007 Tusen takk for flotte tilbakeeldinger =) Ha en flott julefeiring allesammen JUleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå