Mamma`n til Trym Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Samboeren min var akkurat kommet hjem fra en tur i butikken da jeg holdt på med kveldstellet til ungene. Jeg hørte han puslet nede på kjøkkenet men så kom det en snikende lukt oppover i trappen, inn på det ene soverommet og traff meg midt i trynet og jeg ropte så høyt jeg kunne: IKKE SKJÆR LØK OG LEGG FRA DEG DE PØLSENE!!! Jeg fikk til svar at jeg var gravid og måtte roe meg litt ned for han var veldig sulten og hadde gledet seg til pølser i flere dager :/ Ok skjønner at jeg er litt psykofreak for tiden
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 hehe...huff. Ikke så veldig behagelig. Er mye kvalm for tiden og det er mye jeg bare trenger å se på så holder jeg på å kaste opp. For et par dager kom sambo hjem, jeg lå i senga så kvalm og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Da kommer han så blid som en sol inn på soverommet og sa "Hei jenta mi, har vært og kjøpt sjokolade til deg". "Æsj, få den sjokoladen bort fra meg", sa jeg og brakk meg. "Ok, da tar jeg den selv", sier han og åpnet papiret og begynte å spise mens han satte seg ned på sengekanten. Jeg kjente lukten på sjokoladen, og skrek "kan du og den sjokoladen komme dere ut av rommet, jeg spyr snart". Huff, stakkars mann, han skjønte jo ingenting. Var ikke dårlig en eneste dag med førstemann, så han var ikke forberedt på dette, selv om han vet at jeg er dårlig i dette sv.skapet.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 hehe, ser vi har termin samme dag forresten : )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hehe, kjenner meg igjen her ja Mannen her har fått forbud mot å fyre opp frityrgryta for da bryter jeg meg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå