anonymika Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal ta et slikt inngrep, har myyye hud på øvre øyelokk. Og lurer på om noen vet hvor lenge man er hoven og blå? Og om resultatet blir veldig synlig? Tenkte ikke fortelle noen om dette.. Når kan man bruke linser igjen? Og må man bruke solbriller etterpå? Blir kjempe glad hvis noen kan svare på dette:) Det er jo så mange her inne så kan jo tenkes noen vet noe om dette også
nattinatt Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 hallo eg har ei venninne som har gjort det, og ho var ikkje lenge hoven, og det viste ikkje mykje nokre dager etterpå.Men det med linser veit eg ikkje.Og solbriller trur eg ikkje ho hadde brukt altså.Men gjerne andre som veit meir
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Kanskje du kan spørre på klinikken hvor du skal ha utført operasjonen?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har gjort det. Syntes det tok 2-3 uker før jeg følte jeg kunne vise meg på jobb.. Tok vekk mye "kjøtt" og fett. Hadde asiatiske øyne. Kirurgen gikk for langt ut på sidene så arrene er synelig nå 1,5 år etter operasjon.. Kanskje jeg ser dette veldig godt selv bare. Har ikke fått kommentarer hverken fra venner eller familie som ikke vet noe.. Lykke til!
SusanneFraRogaland89 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 hei du!! jeg er asiatisk og har vurdert øyenlokkoperasjon!! har du noen bilder du ville vist over på msn=)?? er veldig nysgjerrig på hvordan asiatiske øyner ser ut etter operasjon =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå