Tre skjønne Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 blødningene var en SA og jeg er nødt til å takke for meg,håper jeg får komme inn igjen her i løpet av noen mnd kose dere med spirene og lykke til på ferden...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Huffda!!! Du kommer snart hit igjen skal du se!! Trøsteklem!!!
Trulte76 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Så trist da!! jeg er 4+5 og håper du kommer inn hit før jeg kommer meg over på 2. trimester Lykke til.. Man er veldig fruktbar etter en SA , så om en mnd eller 2 så er du nok tilbake..jeg krysser fingrene for det..og da skal den sitte.. PS hadde ei venninne som mistet i uke 8..to mnd etter ble hun gravid og gikk til terminen..om det er en liten trøst da..
Tre skjønne Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 En liten trøst var det jo:) men nå er jeg bare skikkelig negativ.. jeg er jo veldig heldig som blir gravid 1 pp hver gang,men hjelper ikke da man mister de små spirene... Etter MA i sept. gikk det 9 uker før jeg fikk tilbake mens,så håper bare på at jeg får mens fortere denne gangen...
babyandme Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Så leit å høre.. veldig lei meg på din vegne.. Lykke til videre, håper spiren sitter snart da! klem..
gullfunn Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Stakkars deg. Føler sånn med deg. Lykke til videre og velkommen igjen. Klem og trøstetanker til deg fra meg
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 etter min sa i sept ble jeg gravid 9 dager etterpå og er idag 14+1 så man er veeeldig fruktbar etter man har mistet... ønsker deg masse lykke til videre og håper det ordner seg fort igjen for deg lykke til!
jippii Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg lykke til. Håper du snart har en ny spire å glede deg over.
Lille Luna Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Lykke til videre! De fleste greier å bli gravide igjen fort etter en SA, håper den neste spiren blir frisk og rask:-)
Tre skjønne Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 har hørt det eg også,at man er veldig fruktbar..mn så var det dette med å ha en mens imellom da.. vi får se,vil ikke ha sex hver dag før jeg har hatt en mens...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde da ikke en mens i mellom... Dvs, Hadde sen mens,testet positivt,- negativ test dagen etter og mens en uke deretter,hvilken er den siste jeg hadde, er nå i 6.uke.... Håper du får flytte inn igjen hit superraskt igjen... Skal stå klar med kransekake jeg da *Klappe på*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå