Gå til innhold

da takker jeg for meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blødningene var en SA og jeg er nødt til å takke for meg,håper jeg får komme inn igjen her i løpet av noen mnd :)

kose dere med spirene og lykke til på ferden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda!!! Du kommer snart hit igjen skal du se!!

Trøsteklem!!!

Skrevet

Så trist da!! jeg er 4+5 og håper du kommer inn hit før jeg kommer meg over på 2. trimester :)

Lykke til..

Man er veldig fruktbar etter en SA , så om en mnd eller 2 så er du nok tilbake..jeg krysser fingrene for det..og da skal den sitte..

PS hadde ei venninne som mistet i uke 8..to mnd etter ble hun gravid og gikk til terminen..om det er en liten trøst da..

Skrevet

En liten trøst var det jo:) men nå er jeg bare skikkelig negativ.. jeg er jo veldig heldig som blir gravid 1 pp hver gang,men hjelper ikke da man mister de små spirene...

Etter MA i sept. gikk det 9 uker før jeg fikk tilbake mens,så håper bare på at jeg får mens fortere denne gangen...

Skrevet

Så leit å høre.. veldig lei meg på din vegne.. Lykke til videre, håper spiren sitter snart da! klem..

Skrevet

Stakkars deg. Føler sånn med deg. Lykke til videre og velkommen igjen.

Klem og trøstetanker til deg fra meg

Skrevet

etter min sa i sept ble jeg gravid 9 dager etterpå og er idag 14+1 så man er veeeldig fruktbar etter man har mistet...

ønsker deg masse lykke til videre og håper det ordner seg fort igjen for deg

lykke til!

Skrevet

Ønsker deg lykke til. Håper du snart har en ny spire å glede deg over.

Skrevet

Lykke til videre! De fleste greier å bli gravide igjen fort etter en SA, håper den neste spiren blir frisk og rask:-)

Skrevet

har hørt det eg også,at man er veldig fruktbar..mn så var det dette med å ha en mens imellom da..

vi får se,vil ikke ha sex hver dag før jeg har hatt en mens...

Skrevet

Jeg hadde da ikke en mens i mellom... Dvs, Hadde sen mens,testet positivt,- negativ test dagen etter og mens en uke deretter,hvilken er den siste jeg hadde, er nå i 6.uke.... Håper du får flytte inn igjen hit superraskt igjen... Skal stå klar med kransekake jeg da :) *Klappe på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...