Bethenc Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 hei. leste i et innlegg her at du hadde testa negativt med QR og positiv dagen etter med Clear blue ?????? jeg satt inn egg 12/12 - så hvis jeg regner riktig er jeg på rugedag 9 - testa i dag med QR og fikk ingen verdens ting..ikke en liten strek en gang... kunne da bare fått en liten bitteliten en da kanskje..... hva var din greie her????? god Jul forresten
Bethenc Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2007 så nå at jeg skrev vannmann i stedenfor vannmamma... hehe..beklager utrolig mye!!!!!!
* vannmamma * Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hei igjen, Jeg testet altså negativt på RD 8 og 9 (med innsettingsdag som RD 0) med QR og positivt på RD 10 etter med CB. Jeg vet ikke om det har noe med testene å gjøre. Har vel kanskje like mye å gjøre med hvordan hcg-produksjonen er. Noen produserer tidlig og andre trenger mer tid for å komme igang. Det er vel en grunn til at sykehuset kaller inn til blodprøve på RD 12, altså 14 dager etter egguttak. Alle tester før dette er jo per definisjon "for tidlig". Hcg-nivået øker raskt når det først kommer igang... Skjønner veldig godt at du er utålmodig og vil ha svaret, men det kan sikkert lønne seg å vente noen dager. Du ser at jeg også er blant de som bruker for mye penger på tester fordi jeg tester altfor tidlig, så jeg er vel kanskje ikke den riktige til å oppfordre til tålmodighet... Men det er jo egentlig penger ut av vinduet... God jul til deg også! :-)
* vannmamma * Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 ps... jeg er jo faktisk vannmann også, derav nicket... :-)
Bethenc Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Takker for svaret... uff dette skal ikke være lett.. var veldig lett den første uka, men n å kjenner jeg det røyner på med både glede, men mest redsel for at den ikke sitter... huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå