Gå til innhold

negativ test... på dag 14... eller... er det mulig at jeg skimter en skygge av en skygge???? Testet med New Generation (tror jeg den heter)

Anbefalte innlegg

Føler meg småkvalm og ekkel (kan jo være medikamentene som gjør det...men..), og kan ikke skjønne at testen skal være negativ. Det er rugedag 14 i dag.. men testen er vel negativ. Hvis ikke jeg virkelig ser denne skyggen av en skygge som skal være en strek.. Ser jeg syner.. ? Ønsketenkning?

Noen som har testet neg dag 14, så positivt dag 16?

Noen som har testet neg med en type test en dag, og samme dag testet positivt med en annen type test?

Håper på mange mange svar...

Er det håp?

Eller skal jeg stikke fingeren i jorden og gi opp for denne gang?

Fortsetter under...

uff det var ikike hyggelig - jeg kan ikke dele min erfaringen med deg, for så langt har jeg ikke kommet enda, men jeg ville bare sende deg en lykkeklem:)

klems

Jeg teste negativt 9 dager etter innsetting med Quick Respons (heter det det?), og postivt dagen etter med Clearblue Digital. Så jeg har nok ikke opplevd akkurat det samme som deg...

Skjønner at tankene og forventningene løper litt løpsk... :-) Skal du ikke ta blodprøve på sykehuset? Det vil jo også kunne være med på å gi et endelig svar.

Lykke til!

Da jeg var gravid med første mann testet jeg på dag 14. Da var testen kjempe, kjempe svak. Jeg var småkvalm og uggen og følte vel meg egentlig gravid.

På dag 15 så jeg streken med den var fortsatt veldig svak og på da 16 begynte streken komme frem....men det var ikke sterk!

Gutten min er nå 2,5 år:)

Det kan alltså være håp.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...