L@boline Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Forrige gang jeg var gravid fikk jeg veldig fort en følelse av å være oppblåst i magen, og den føltes hard. Det gjør jeg ikke denne gangen. Får nesten en følelse av å ha funnet på hele graviditeten hvis det ikke hadde vært for ømme pupper og to positive tester :-) Hva kjenner dere andre som er helt i starten?
Limlamli Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har det også på samme vis. Hadde veldig klare tegn forrige gang. Spydde, ømme bryster, trøtt og klar. Denne gangen ingen ting, bare 4 tester (klarte ikke helt å tro på det) og veldig trøtt. Lyst til å kjøpe flere tester bare for å se, for føler meg ikke gravid. Men jeg takker og bukker for hver dag uten spying. Ei vennine hadde alle tegn hun, men etter 3mnd begynte hun og blø, å på utskrapingen fant de ut at fosteret hadde dødd etter 2uker. Så tegn er ingen garanti. Lykke til!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har definitivt oppblåst mage...Ser jo ut som om jeg er godt på vei jo...(er i 6 uke)...Men det er vel kun det symptomet jeg har...Ingen ømme bryst, ikke kvalm etc.... snodig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå