2. gangs Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hvorfor ikke lage en tråd om gode råd til god søvn?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jeg la min i nattpose, vips 5-7 timer hver natt...jippi=) og pupp i massevis da selvfølgelig=)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Nattpose....? Er det slik "pysjpose"? el. skaprkepose?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Kos og nærhet....og kjempegod tid....uten stress =)
Nr4? 💓 Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Knall tråd!! Jeg har en liten gutt på 7 uker som ALDRI sover mere enn 3 timer maks!Og det er kun 1 gang i døgnet hvis jeg er heldig!pleier amme hver 2. time på natta, avogtil hver time..utrolig slitsomt! Så denne tråden skal jeg dytte masse på!Kansje prøve å putte oppi posen?vognposen da.. hmm..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Har prøvd det meste, og i kveld "tar jeg det som det kommer", og tar meg en øll og spiser potetgull lmed paprika. Gullet våkner uansett hva jeg gjør, så jeg kan likegjerne kose meg =/
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Håndduk rullet i en pølse, som man legger i hode enden litt rundt babyen. Min ligger med gulpekluten/kosekluten halveis over ansiktet. Sengen vendt mot døra, slik at babyen ligger med ansiktet mot døra. Sengen inntil en vegg, helst inni ett hjørne. Sengehimmel alt som kan gjøre soveplassen ett lunt tett sted Jeg har hodeputa som fulgte med dyna, oppe i hode enden. Å så har vi sengekant på sprinkelsenga, å sengehimmel som går over hele senga.(åpningen er på langsiden av senga). Har en bamse på hver side av han, og så har vi en gulpeklut hengende over sengekanten, slik at han ikke ser nattbordslampa Å så selvfølgelig masse pupp før man legger babyen ned Jeg har hatt samme rutine siden vi kom hjem fra sykehuset, først den ene puppen, så stell på badet, å så den andre puppen inne på soverommet. Lillegutt her har sovet hele natten siden han var 4uker. Nå er han 3mnd, å sover fra ca.kl.21 til ca.kl.08:30 så skal ikke klage
Ditzy Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Dette har ikke noe med søvn å gjøre, men jeg må bare fortelle mamman til stian andré at det er helt normalt at så små barn spiser så ofte, de trenger masse næring lenge. Min er fire mnd nå og får fremdeles melk hver andre-tredje time, og hver time når han har økedager selv om det ikke er så ofte. Vi får gi barna det de trenger nå og heller sove når de blir rundt seks måneder og kan begynne med litt grøt.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Skulle vært fornøyd om min kunne legge seg uten å laga ett skrikesirkus uten like. Prøver og tror jeg gjør det samme hver kveld, men ingen legging er lig. Våkner stort sett på minuttet hver natt. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få det forandret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå