Gå til innhold

Mammabukser i 6te uke - normalt?! Andre erfaringer?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter nr 4, og allerede forrige uke måtte jeg ut og kjøpe mammaklær - buksene passer ikke! Og det enda noen har vært for vide. Er det normalt å måtte bruke mammaklær allerede fra uke 6? Har ikke opplevd det før. Hvordan i all verden skal jeg holde dette skjult for andre intil videre når magen lever sitt eget liv?!:-)

Fortsetter under...

Er nok ikke babyen som er begynt å vises ennå. Men mange blir oppblåst og føler seg hoven i magen den første tiden. Kanskje går det litt tilbake etter hvert. Hvis ikke får du skylle på mye god julemat :-) Men er vel vanlig at magen vises litt tidligere for hver gang...

Jepp, måtte rsakt krype til korset å handle inn mammabukse ganske så tidlig ja. Er nå¨i uke 12 og mammabuksen som satt ok på før er nå så løse at de nesten detter av! Kan ikke bruke de vanlige buksene (er mye strech i) lange stunden før det gjør vondt. Så jeg kan kanskje konkludere med at magen gikk først ut for at den nå ser ut til å ha krympa litt. (Oppblåst?) Har dog gått ned 8 kg gr Hypermesis (kvalme/oppkast), men er bedre nå.

Du får ha lykke til, å skyld på VELDIG god julemat! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...