Bethenc Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Når testa dere(hvilken rugedag???)??? og hvilken svar fikk dere da??? Er på rugedag 10 i morgen og er helt dårlig på å teste....
orkidee* Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 jeg testet på dag 11 hjemme og fikk positiv! Jeg hadde nok testet var jeg deg, men ikke ta blank test så tungt. Jeg fikk blank på dag 9 og + på 11 så det gjelder å ha litt is i magen. Lykke til!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Teste svakt positivt på rg 13 så hadde villet vente hvis jeg var deg :-)
Bethenc Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2007 jeg hadde ikke tålmodighet nok til å vente - testet i dag og fikk nei håper bare at det er tidlig og at det tar litt tid - har gjort det de gangnene jeg har vært gravid påegenhånd også... menmen... greit å forberede seg kanskje...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Jeg testet svakt positivt på RD 9, men måtte selvsagt kontrollteste etter dette også. Er 6+3... Spennende dager Bethenc, ikke alle danner HCG like raskt, så det er fortsatt håp så lenge du ikke har fått mensen.. Lykke, lykke til og god jul!!!
vår74 Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Denne gangen testet jeg pos. veldig tidlig, på dag 9, innkludert innsettings dagen.(satte inn 2 egg) Testen var veldig svak. Har testet pos. på 5 av 9 innsettinger,og testene har vist pos alt fra dag 9-14. Har også lest om flere som ikke får pos test før dag 16. Ønsker deg kjempe lykke til, og håper du får verdens beste "julepresang":))))
Bethenc Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 takker..jeg håper at den sitter - men kjenner det var litt tungt nå altså... uff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå