Gå til innhold

Den 9.januar er vi innkalt til info møte vedrørene habituel abort!

Anbefalte innlegg

Legen min på den offentlige ivfklinikken sa det var 8 mnd ventetid, og allrede nå skal vi inn! Det betyr at det bare går et par mnd til før undersøkelsene går igang! (men jeg er jo gravid til den tid! hehehe)

Fortsetter under...

Så bra at du har fått innkalling!! Jeg har bare mistet to ganger og fikk nå mast meg til å ta noen blodprøver i alle fall, så blir noe sjekket ut i hvertfall. Og noe er jeg jo sjekket for fra før, siden jeg har vært inne til Lap og litt sjekk før IVF, men det har jo du også. Men kjenner til følelsen at det skal bli deilig å få sjekket ut litt i hvertfall. Du skal jo sikkert gjennom mye mer enn bare blodprøver da, jeg vet ikke alt som fporegår i en sånn utredning jeg. Så hadde vært supert om du kunne fortelle meg litt hvis du har litt info om det!

Jeg tilhører denne gruppen, uten at de fant noe galt med oss... Det som tydeligvis har vært vår redning er at jeg denne gang fikk blodfortynnende (Albyl-E) andre får Klexane. Så hvis du ikke allerede har forsøkt dette, er det jo et tips til noe du kan ta opp med legen?...

Ønsker ykke til og riktig GOD JUL!!!!!!!!!!!!!

Jeg vet ikke hva vi skal undersøke, for vi er sjekket for det meste allerede. Kromosomer og en masse blodprøver er tatt uten at det har avslørt noe. I Danmark skal man ha mistet 4 ganger før man får komme inn til spesialisten på Rigshospitalet. Ettersom vår historie har gjentatt seg 3 ganger fikk vi overtalt legen til å en henvisning. Den 9. januar skal vi til infomøte og det vil være flere par der. Når vi har vært på dette møte er vi kvalifisert til prøvene som jeg ikke vet noe om...

Blir spennende. Jeg starter og nytt forsøk den 28 desember!

Annonse

Vi får mikroinseminasjon da eggene mine ikke blir befruktet uten hjelp...

Det øker ikke sjansene, men her inne sliter vi alle med at eggene ikke blir befruktet eller ikke finner veien ned til livmoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...