anni Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei alle sammen:) Jeg har termin 20 juni, bor i Larvik men skal føde på telemark sentral sykehus i skien. Noen i nærheten? Koselig om dere tok kontakt:) Anni
Lillegutt-skal-bli-storebror! Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har også termin 20 juni, bor i Larvik... Jeg skal også føde på telemark sentralsykehus, jeg gjorde det sist,å var veldig fornøyd... Hvordan er formen din om dagen? Jeg er fortsatt kvalm og sliter litt med bekkenet, men ellers i god form.
anni Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Så koselig:). Formen min er ganske bra for tiden, har vært ganske dårlig. Det var ikke noe gøy. Litt små øm her og der, he he. Gruer meg litt til fødselen da, er min første. Anni
Lillegutt-skal-bli-storebror! Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Jeg gikk to uker på overtid med min første, så jeg var så lei at jeg bare ville ha han ut, og det var ikke så ille som jeg trodde det skulle bli. Har jo hørt en del historier... Gutten min er jo bare ett år nå i desember, så jeg fikk ikke skrekken hvertfall, pån igjen med en gang:) Det kommer til å gå veldig bra med deg også, det er helt anderledes når du ligger der, det er jo ikke noe du kan gjøre for å stoppe det, alt skjer av seg selv:) Vi må prøve å få til et BIM-treff etter nyttår. Var på det en gang, og det kom syv stk, det er jo gøy å møtes.
Baby-i-magen Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 hei jeg bor i horten,termin 11juni:)
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Bor i Tønsberg, termin 8. juni =)
anibe Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Heisann! Jeg har termin 15. juni, bor i Larvik, vurderer å føde på Sykehuset Telemark.
anni Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 så gøy at det er noen som bor så nærme:) Syntes absolutt at vi får møtes:)
gressenka2 Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Vi bor i Tønsberg og har termin 3 juni;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå