gutiina Skrevet 31. desember 2007 #26 Skrevet 31. desember 2007 Foreldrene mine støtter meg:) Har PCOS, noe som kan føre til at til eldre jeg blir til vanskeligere blir det å bli gravid. Så har jeg gått meg lenge å innbilt meg at jeg ikke var fruktbar og at jeg aldri kom til å oppleve gleden ved å få bli gravid og mor. Så nå i sommer bestemte vi oss for å kutte ut med prevansjon og la det stå til. Det som skjer det skjer. Jaggumeg så gikk det:) Skulle nesten bare mangle siden jeg er bare 17 Kjæresten og jeg har vært sammen i 2 år så vi er seriøse, og hele familien støtter oss. Så tror det her skal gå kjempe fint jeg. Eneste jeg bekymrer meg for er den skolegangen da, men.. Jaja. Kan vel alltids ta det senere:)
sommerfugl i magen ;) Skrevet 31. desember 2007 #27 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er 30 år og giftet meg i sommer med verdens herligste mann =) Vi venter vårt første barn 4. juni. Skal på UL nå på torsdag. Gleder oss!! Godt nyttår folkens! Det blir et spennende år for oss alle
<3 M <3 Skrevet 5. januar 2008 #28 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er 26 år og min samboer gjennom 5 år er 27 år, vi venter vårt første barn sammen til sommeren Den lille jenta vår skal etter planen komme til verden 6. juni på UNN i Tromsø. Det er vanskelig å konsentrere seg om jobb og alle andre "unyttige" ting for tiden, når et slikt underverk er i ferd med å vokse seg til. Pussig hvor mye tid og oppmerksomhet barnet får lenge før det kommer til verden Ønsker dere alle alt det beste for 2008!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå