Gå til innhold

Presentasjonsrunde!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig! :)

Jeg er 25 år og bor i ei lita bygd på vestlandet, ikke langt fra Haugesund. Samboer med verdens snilleste mann, vi venter vårt første barn rundt 7.juni. Gleder oss veldig!!

Med det samme: God jul til alle i juniklubben =)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg er 30 og giftet meg i mai med min utkårede.

Vi bor på Hadeland og har 2 katter. Venter vårt første barn med forløpig termin 19 juni (vil ikke bli flyttet noe særlig siden dette er prøverørsbefruktning).

Har 3 SA bak meg og 1 kjemisk graviditet.

Har alt sett vår lille spire 5 ganger og neste UL blir ordinær UL den 17 januar!

Koselig tråd :-)

Jeg er 32 år og vi venter vårt andre barn. Har en sønn som er litt over 8 måneder, så jeg er fremdeles hjemme i permisjon..

Vi bor i Sandnes, men håper å flytte tilbake til Stavanger om noen år! Foreløpig termin er 28. juni...

Ønsker alle en god jul :-)

Jeg er 23 år og har en kjempe god samboer som alltid er der...

Vi bor for tiden i Kongsvinger, i et alt for stort hus.Men er muligens på flyttefot et eller annet sted i august litt pga økonomi.

Men vi venter vårt første barn i juni, foreløpig termin 23 juni....

Har fra før en blandings skogskatt som til nå har vært "babyen" vår...

Bortskjemt som bare det... hehe

God jul til dere alle!

Annonse

Jeg er 23 år og bor rett utenfor Kristiansand. Jeg har vært gift med min fantastiske mann i 1 1/2 år og vi venter vårt første barn 30. Juni. Her er og terminen veldig nøyaktig siden dette også er prøverørsbarn:-) Vi gleder oss masse!!

Hei.

jeg er 25år, og bor i nord - trøndelag. Jobber i barnehage på småbarn å elsker d.....:D

Samboer med værdens hæligste mann og vi venter nr 3.....:S veit itj helt når termin e:) va itj helt planlagt sjø men ca 15 juni..... (tror jeg) :D

Har en gutt på 7 å ei jente på 4 fra før.

Har oxo å to katter å en kanin.

Ha en riktig god jul folkens......

Hei.

jeg er 29 år og bor i Fredrikstad. Har vært gift med mannen min i et halvt år. Jeg jobber som revisor.

Dette er vårt første menneskebarn, og terminen er 21.juni.

Fra før av har vi en vakker Lassiehund (collie) som nå skal bli storesøster.

Ønsker dere alle god jul!

God jul i stugu:)

Jeg er 28 år, bursdag i januar:)

Gift med verdens herligste mann. Vi har vært sammen i 7 år og gift de 2 siste:)

Vi bor på Skedsmokorset.

Jeg jobber som selger i søketjenesten kvasir.no og stortrives med det.

Vi venter vårt første barn som har vært etterlengta etter 2,5 års prøving, 1 sa for 1,5 år siden.

Er 16 uker på vei i morgen. Og har termin 10 juni:)

Vi har også en "sønn" fra før, en Lundehund med navn Balder.

Han gleder seg stort til å bli storebror:)

Hei!

Jeg er 30 år, egentlig fra Gjøvik men bor nå på Årnes der samboeren min er fra. (Han er forresten verdens tålmodigste mann, holder nå på å flytte rundt på juletrelysene mens jeg ligger på sofaen og kommanderer.. )

Ellers så har jeg hektiske dager som lærer på en ungdomsskole, og nyter nå en lang juleferie. Vi venter vårt første barn 17 juni (på dagen to år etter at vi traff hverandre første gang) og gleder oss voldsomt.

God jul til alle sammen!

Hei

Eg er 23 år,snart utdanna hjelpepleier...Bur i ei lita bygd på Vestlandet.Gifta meg med verdens beste mann i august i fjor.

Venter nr 3...Har ei jente på 2 år og 10 mnd, og ein gutt på ca 8 mnd...Har termin 19.juni....

Gler oss masse til nurket kjeme...

God jul til alle sammen;)

Annonse

Hei!

jeg er 31 år og bor i Bodø. Jeg er gift med en fantastisk mann, og venter nr 2 den 24 juni. Hun første har rukket å bli 9 år, så dette er nesten som å gå gravid for første gang igjen ettersom mye har forandret seg i løpet av 10 år..Jobber som lærer ved en ungdomsskole.

Hei :)

Jeg ble 30 i september - og gravid i september, men det fant vi ikke ut av før i slutten av oktober, hehe :) Det var altså ikke planlagt - men fantastisk kjekt!! Samboeren min blir 31 i mars.

Vi bor i et koselig rekkehus med sjøutsikt i Stavanger, sammen med våre 2 katter (vi hadde en hver da vi trefftes...) Og dette blir vårt første barn! Termin 9 juni.

Jeg har akkurat fått ny jobb, så jeg håper jeg holder meg frisk og rask ut hele svangerskapet!

Og GLEDELIG JUL TIL ALLE DERE!!!! :)

Hei!

Jeg er 29 år og gift på 9ende året med min flotte ektemann.

Vi bor litt utenfor Tromsø og venter vårt 3 barn den 23.juni (ca). Skal på ultralyd 16. januar.

Har en på 3 år og ei på 5 år fra før og vi glede oss alle 4 til nestemann i familien kommer:-)

Hei!

Jeg er 21år (22 en mnd etter fødsel..) og har en samboer på 27 år. Vi har bodd sammen i 3 år, og trives godt i lag. :) bor i rekkehus på skedsmokorset.

Jeg jobber i bank og liker det godt. tar noen fag på BI ved siden av. (blir spennende å se hvor mye tid jeg får til det til høsten igjen.. )

Gleder meg stort til juni! - og har termin 21 juni - fødeplass på ahus.

Fortsatt GOD JUL & GODT NYTT ÅR!! :)

Jeg er 31 år, utdannet statsviter,er fra gård et stykke nord for Oslo, og bor for tiden i Bærum. Jeg er gift med verdens beste mann, ble gift i 2005. Vi har en herlig gutt som fyller to år i mars 2008, og venter nå nr 2 20.juni.

Gleder oss veldig, selv om jeg pga en vanskelig fødsel, preeklampsi og HELLP forrige gang nå har fått fødselsangst :-( Heldigvis blir jeg fulgt godt opp av Rikshospitalet og lokal lege og jordmor, så er nok i trygge hender :-) Andre som har født tidligere som gruer seg til denne fødselen?

jeg er 23 år fra drammen... er samboer og forlovet... og har vært det i snart 2 år...

har ei datter på 3 år fra et annet forhold...

venter nr2 20.juni

jobber i en avlastningsbolig også studerer jeg... samboer er ferskvaresjef....

Jeg er straks 23 år og bor i fredrikstad sammen med samboeren min! Har termin 27. juni. Dette er min første og det var veldig uplanlagt så føler at jeg ikke kan og vet noe, men vi kommer nok til å klare oss bra. Han har en fra før av. Jeg studerer til å bli førskolelærer!

Godt nytt år!

Hei:) Jeg er 30 og bor like i nærheten av norhordlandsbroen, litt på landet sammen med mannen min. Vi venter attpåklatten i sommer og er helt vill av begeistring!! Vi har to gutter på 7 og 9 som synes tiden går sååå sakte frem mot sommeren.

Ønsker dere alle ett Godt Nytt År!!

Var ganske mye eldre alle her inne omtrent, men jeg presenterer meg fordi jeg:)

Jeg er da altså fra Ålesund, og er nemlig "bare" 17 år:)

Graviditeten var planlagt og både jeg og forloveden min gleder oss veldig til å bli foreldre.

Har 3 halvsøstre i voksen alder så ble tante da jeg var 7, og har iløpet av disse 10 årene rukket å bli tante til tre. Elsker barn og mener de er meningen med livet.

Har termin 7 juni. Har ikke vært på UL ennå.

Gutina, jeg bare må spørre hva dine foreldre sier da? :)

Jeg bare vet at jeg var virkelig ikke klar for barn i den alderen, så jeg blir litt "blind" for å forstå at andre kan være klar for det. Selv om jeg tror at unge mødre vil klare seg fint. Så tror jeg og heller jeg ikke kunne klart å kjenne det "trygge" i forholdet til en mann/gutt i den alderen som jeg gjør nå. Men det er jo godt at det er noe du har bestemt deg for da, i stede for ikke planlagt.

Bytta forresten nick jeg, Amalie_85 = Hilde_85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...